Gabor vs Gabby

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Eftersom vi har fått en allvarlig identitetskris här i Lakritsremsan tänkte jag att vi skulle hjälpas åt att reda ut det tillsammans. För stackars Gabby som antagligen inte fattar någonting av varför hon helt plötsligt fått ett sådant fokus och misstroende så kanske vi bör förklara att en av Lakritsremsans mest trogna och framstående *host* medlemmar heter Gabor men från och till av sina älskade och inte alls ironiska vänner kallas för Gabby. Någon hävdar att det skulle vara för att skjuta hans manlighet i sank men det har aldrig presenterats några bevis i den frågan så det bör nog bara ses som elakt förtal.

Frågan är ju alltså... Hur kan vi kunna skilja Gabor från Gabby? Fyll på med punkter nedan:
1. Gabbys hoj verkar gå att köra UTAN att den ramlar omkull.
2. ?
 
Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Frågan är ju alltså... Hur kan vi kunna skilja Gabor från Gabby? Fyll på med punkter nedan:
1. Gabbys hoj verkar gå att köra UTAN att den ramlar omkull.
2. Omöjligt att ta kort på Gabor utan fikabröd i kardan :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
1. Gabbys hoj verkar gå att köra UTAN att den ramlar omkull.
2. Omöjligt att ta kort på Gabor utan fikabröd i kardan :D
3. Gabby får igen sitt ställ på vårkanten utan underliga diet-kurer. :fakta
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
1. Gabbys hoj verkar gå att köra UTAN att den ramlar omkull.
2. Omöjligt att ta kort på Gabor utan fikabröd i kardan :D
3. Gabby får igen sitt ställ på vårkanten utan underliga diet-kurer. :fakta
1. Gabbys hoj verkar gå att köra UTAN att den ramlar omkull.
2. Omöjligt att ta kort på Gabor utan fikabröd i kardan :D
3. Gabby får igen sitt ställ på vårkanten utan underliga diet
4. Gabby röker inte(mig veterligen) och är lite sötare än Gabor2:tungan
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Hmm.. intressant tråd, får se hur den utvecklar sig :)

Du får ju naturligtvis gå in och bekräfta och dementera uppgifter efterhand om du känner att något inte stämmer.
Du kanske också har svårt att bli fotograferad utan fikabröd e. dyl i händerna? ;)

4. Gabby röker inte(mig veterligen) och är lite sötare än Gabor:tungan

Sötare än Gabors kalsongbild från Gelleråsen? Det vill jag nog se fotobevis på för att tro på! :D
 
Last edited:

Gabby

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Ort
Västerås
Hoj
Er-6n -07
Identitetskris: Gabor/Gabor2? :va Men den kanske är avklarad redan? jag är ju ny här.. :rodnar
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Identitetskris: Gabor/Gabor2? :va Men den kanske är avklarad redan? jag är ju ny här.. :rodnar

Haha... Ja det där var lite förvirrande för mig i början men eftersom Gabor aldrig (vad jag vet :va) är hos Lakritsremsan och skriver så brukar det sällan ställa till problem! :)
Men du är välkommen hit... där taket är högt och golvet är lågt! :krama
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Identitetskris: Gabor/Gabor2? :va Men den kanske är avklarad redan? jag är ju ny här.. :rodnar

Hold your horses!! En till Gabor finns redan på forumet, därav gabor 2, därför känner sig "gabby" el ja gabor2 ibland som en blek kopia av orginalet, nu rörde jag till det mer i grytan...:D

Kan ju misstänka att du heter Gabriella el något sådant därav Gabby, annars får man byta nick om man inte vill förknippas med någon av pojkarna nedan..


http://www.sporthoj.com/sokmedlem.p...r&ort=&hoj=&yrke=&sortera=namn&order=stigande
 
Last edited:

Gabby

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Ort
Västerås
Hoj
Er-6n -07
Haha... Ja det där var lite förvirrande för mig i början men eftersom Gabor aldrig (vad jag vet :va) är hos Lakritsremsan och skriver så brukar det sällan ställa till problem! :)
Men du är välkommen hit... där taket är högt och golvet är lågt! :krama

Aha.. men kul att jag kunde förvirra några i alla fall då. Kan ju inte känna mig annat än varmt välkommen med detta mottagande :D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Ojojoj Jösses!! Var skall man börja....Jo just det kliv av min b.... boys jag böjer mig inte åt det hållet ;):D Trevligt med lite nya namn på lakrits sidan:) Killarna glömde visst ett gammalt gabby ordspråk : I Gabbys backspegel blir man inte gammal:arsele sug på den ni:D Välkomen till oss här på lakritssidan :)

Ps: för kännsliga tittare... Verbal misshandel kommer idkas:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nejnejnej, nu har du fel. :hihi

....gabbys backspegel BLIR inte gammal...
 
Last edited by a moderator:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Tänkte just nu på att gabby pajade min plan på att starta ett nick till med det namnet samt att jag då framställt mig som sh:s yppigaste tillskott sedan Anna nicole smith (må hon vila i frid !!) Ballhojta åt sh killarna stod på agendan men nu får jag väl skrota idèn och skapa en ghey figur att hetsa upp pöbeln med:D

Vi får tjöta för lite live numera, det är dags att trotsa vädergudarna och ta en fika. :fakta

Det ÄR dags att göra något sådant ja:) Kanske kalle på spången vill kränga en fet cappucino under torsdags kvällen?? Kan det vara något??

Aha.. men kul att jag kunde förvirra några i alla fall då. Kan ju inte känna mig annat än varmt välkommen med detta mottagande :D

Välkommen :)
 
Last edited:

Gabby

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Ort
Västerås
Hoj
Er-6n -07
Tänkte just nu på att gabby pajade min plan på att starta ett nick till med det namnet samt att jag då framställt mig som sh:s yppigaste tillskott sedan Anna nicole smith (må hon vila i frid !!) Ballhojta åt sh killarna stod på agendan men nu får jag väl skrota idèn och skapa en ghey figur att hetsa upp pöbeln med:D



Det ÄR dags att göra något sådant ja:) Kanske kalle på spången vill kränga en fet cappucino under torsdags kvällen?? Kan det vara något??



Välkommen :)

Oj vad jag ställer till det :wiggle :rodnar
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nejnejnej, nu har du fel. :hihi

....gabbys backspegel BLIR inte gammal...

Backspeglar heter det i pluralis:fakta

Det finns 2 sorters motorcyklister, de som har kraschat och de som skall krascha, jag och gabor2 tillhör som tur är kategori nr 1..men det är ingen garanti att det INTE händer igen för det..:gnissla
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top