Fuelmedia DVD nu med utskick

Rally_KAlle

kör så det ryker!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
PakisTan
Hoj
En snabb jävel
Mr_Eddie skrev:
Du har helt rätt som tycker som du vill.. fast som sagt, moto gp är det bra mycket mer brudar och välldigt mycket mer avklätt i många fall... så vad är skillnaden? Hojjar och lättkläda brudar är vad vi killar gillar...




...och bärs såklart. :fyllisar




TATATAAAaa :hördu HAHAhHAAA!!! PRESIDENTEN HAR TALAT! :fyllisar
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Mr_Eddie skrev:
Du har helt rätt som tycker som du vill.. fast som sagt, moto gp är det bra mycket mer brudar och välldigt mycket mer avklätt i många fall... så vad är skillnaden? Hojjar och lättkläda brudar är vad vi killar gillar...

...och bärs såklart. :fyllisar

Exakt, vad ni killar gillar.....jag är tjej.

Sen finns det tjejer som inte har något mot det heller. Alla är inte lika.

Men du fråga och jag svara, varför då tjafsa om vad jag tycker om eller inte.

Filmen med åkningen är cool som jag skrivit, så ta kritiken på det jag ser negativt på ett vuxet sätt.

Vem har sagt att jag ens gillar paraplytjejer??? Dom kunde ju inte ens göra sin "plikt" när jag tävla och var tvungen ha sådan. Vicka på häcken kunde dom men hålla paraplyt så man inte fick sol på sig var dom inte så bra på.
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Liwa1 skrev:
Exakt, vad ni killar gillar.....jag är tjej.

Sen finns det tjejer som inte har något mot det heller. Alla är inte lika.

Men du fråga och jag svara, varför då tjafsa om vad jag tycker om eller inte.

Filmen med åkningen är cool som jag skrivit, så ta kritiken på det jag ser negativt på ett vuxet sätt.

Vem har sagt att jag ens gillar paraplytjejer??? Dom kunde ju inte ens göra sin "plikt" när jag tävla och var tvungen ha sådan. Vicka på häcken kunde dom men hålla paraplyt så man inte fick sol på sig var dom inte så bra på.


hehe, det är inte lätt att hålla reda på ett paraply och se snygg ut på samma gång... :tuttar
 

Jensa

Behov av ännu mera pengar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
Yamaha YZ426-02 såld,R6ss såld
Kanon film!! :tummenupp
Köp den jag garanterar att ni blir nöjda!
 

MIDA

Hey ho Let's go!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Från 1200cc till 125cc i ett kick!
Liwa1 skrev:
Hmm, eftersom jag är jag då......(alla är vi olika, som tur är)
Hade gärna köpt filmen eftersom det brukar vara bra filmer och åka från FM, Det finns en sak som gör att jag inte köper filmen.

Konstigt, ungefär som att låta bli att köpa en TV bara för att man inte gillar Alice Bah!

I vilket fall så måste jag se den, behöver nåt att stilla abstinensen med!!!
 

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
KTMx2+R1
Jaja...

Var ett jävla tjat om lättklädda tjejer.. Finns ju en hel del klipp på lättklädda män oxå..:)
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
film

En toppenfilm :tummenupp är nog den bästa jag sett hittills.
Slår dom amerikanska produktionerna med hästlängder.
Verkligen fint ihopklippt, bra variation (ja så mycket variation som det går med den här kategorin av filmer)

Killen med SKIN R1:an var helt obegriplig men det är hans hoj..
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Nalken skrev:
En toppenfilm :tummenupp är nog den bästa jag sett hittills.
Slår dom amerikanska produktionerna med hästlängder.
Verkligen fint ihopklippt, bra variation (ja så mycket variation som det går med den här kategorin av filmer)

Killen med SKIN R1:an var helt obegriplig men det är hans hoj..


Kul att höra att du gilla den!

Vad är det med killen på skin rettan?! :D
 

pe3

Äger fett!!!!!!!!!!
Gick med
27 May 2003
Ort
Fuelmedia city så klart.....
Hoj
GSXR 750 01á Gatuslaggskämpe
brydar........

Ja säger bara som min gamle vän vingen...."Man ska inte kasta kaktusar i balongfabriken" de finns ju facktist ett gäng riktigt biffiga halvnakna pojkar me på filmen åxå men vem fan klagar på d.......hon kan få stå å hålla mitt parraflax på tierp i sommar om hon e avizzzz.............. :arsele
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Gryyym rulle krappar!

Inte nå bra och kolla på den på morgonen innan man ska köra (det är den 13/3 idag, årets första tur..) Riktigt proffsig och jävligt duktiga /galna grabbar som är med! Mr.D som hoppar med Rettan ska få ett personligt samtal med mig!(i teraupeutiskt syfte) -galning!

Keep up the good work! :tummenupp
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Kongo skrev:
Gryyym rulle krappar!

Inte nå bra och kolla på den på morgonen innan man ska köra (det är den 13/3 idag, årets första tur..) Riktigt proffsig och jävligt duktiga /galna grabbar som är med! Mr.D som hoppar med Rettan ska få ett personligt samtal med mig!(i teraupeutiskt syfte) -galning!

Keep up the good work! :tummenupp

Den disskutionen kan väl tas i bastun på Gotland i sommar va!!!?? Då blir det mycket vettigt sagt!! :rofl :fyllisar :banana :fyllisar :fyllisar :hihi :tummenupp
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Mr_Eddie skrev:
Vänta nu... ska vi se här... Ja just det vi hade laggt ut pengarna själv och dom har sponsorer och säljer filmen över hela världen och tjänar mycket pengar.... För oss är inte det här nått projekt för att bli rika... För mig känns det självklart att sponsra lokala gäng som har laggt ut pengar själv för att kunna göra en kul rulle, köpte WCX rulle förra året skulle garanterat köpa Potatoes rulle om dom släppte nån... Så snälla jämnför inte oss med dom stora grabbarna! :fatta!
men fan vad du gnäller din mes, vi sålde vår för 100kr, självkostnadspris +lite nya band att filma med :)och sen la vi upp den på vår hemsida för nertankning. Vi gör det inte för att tjäna pengar och har inte den ruttna dubbelmoral som ni har. Vi gjorde vår för att vi ville att folk skulle ha nåt kul att titta på under vintern. Vi la ner massvis med tid på film o redigering.
Fast ni sa att ni skulle ge den till era närmsta 100 och sen att den skulle komma ut på nätet. Om vi skall tjäna på vår nästa film så kommer vi inte att förneka det iaf.

Det är ju inte det saken gäller egentligen. Det tråkiga är att ni säger att ni inte tjänar pengar på den, det är tråkigt då ni tar 170kr för den och en +Rskiva kostar 15-20kr av bra kvalle i 100pack. Säger att ni lätt tjänar mionst 100kr på den efter utgifter.
Jag skall iaf ha en skiva pga att jag sponsrar er gärna med 170kr för fortsatt inspelning. Men samtidigt tycker jag att dom som inte har råd lika gärna kan tanka hem den på nätet utan att ni skall gnälla på dom då ni gör samma sak, vare sig dom är sponsrade eller inte. Musiken ni har i filmen , har ni betalt för att få använda den???? Dom som gjort den kanske oxo har suttit i massa timmar o gjort den.......tänk på det.

Fördelar med att köpa: 170kr kan man sponsra med, då får man fint fodral, nice skiva och bra film med proffsig redigering.

Nackdelar: att ni ska grina om nån atnkar hem er film, vilket betyder att ni tjänar pengar på den vilket ni hävdar att ni inte gör mer än en tia eller så, vilket självklart är falskt. Ni sitter med hackade redigeringsprogram, musik utan att ha betalt royalties, samtidigt som ni tankar hem massa andra filmer själva.

Skillnad om ni direkt hade sagt att ja vi tjänar pengar på den för att kunna få tillgång till bättre o mer hårdvara för nästkommande film etc.

Pöss i ljumsken från Rejvis
 

Linkan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett bajsbrunt hus
Hoj
sätaekserr sjufemti
pe3 skrev:
de finns ju facktist ett gäng riktigt biffiga halvnakna pojkar me på filmen åxå men vem fan klagar på d :arsele

Och hur söta är dem då????? Bleka killar som inte ens har sett sol på vykort.....öhh visst ja det var ju du!!! :D :D
Hellre brudar på rullen än sådana skräckupplevelser igen.

Kul att se din gammel på slangen trist att det var Rigge som körde i sin egorulle och inte du. :tungan
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ravetrancer skrev:
men fan vad du gnäller din mes...

100kr tar vi om nån hämtar den.... att skicka är dyrt och satans tråkigt så det tar vi 20kr för jobbet. 50 kostar frakten. Sen köpte vi massa skivor som det vart fel på så den kostnaden ville vi ha igen. Sen så har vi aldrig sagt att den ska läggas ut... bara att den kommer att komma på DC och då tänker vi inte grina för det. MEN, vi vill ha chansen att sälja iväg dom skivor vi har först, för ni la ju ut eran ganska långt efter att den började säljas. 100kr är inte så långt från självkostnadspris...
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
man kan ju göra som oss o ta förskottsbetalning oxo eller hur, då kostar frakten 20kr, alltså 120kr:) Du får dessutom hänga med i ironin:) för jag hoppas att ni skrivit i vår gästbok med ironi tidigare?

Runt 100kr borde täcka alla omkostnader + att man får ihop till lite nytt material såsom nya band etc. Japp vi la upp vår film kanske en månad efter att vi släppte filmen, men vi får faktiskt än idag göra filmer med fodral till folk för dom vill hellre ha DVD skiva+fodral:)

//R
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ravetrancer skrev:
--edit -- Musiken ni har i filmen , har ni betalt för att få använda den???? Dom som gjort den kanske oxo har suttit i massa timmar o gjort den.......tänk på det. --edit --

Kors i taket. Rejvis tycker man ska betala för musik som man nyttjar....
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
fortsätt du korsa i taket......

Det jag skrev var av anledning för att någon motsatte sig till att tanka gratis från nätet. Sen när nån släpper nåt eget då jävlar får man inte tanka hem det.....men sånt fattar ju inte du juh
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top