Från Umeå och ut i Europa, en reseberättelse

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Ort
Lite här o där...
Hoj
ja
Fan läste precis på eran hemsidan, blev verkligen inspirerad. Jag har åkt skidor överallt i Val Gardena och nu har jag bestämt mig. Det är dags o ta min sketna hoj dit. Vad kostar autozugen? såg inte att ni nämde något pris.

Bra skriven story iaf, big up

Tja Kowal! Vill du ha nån som hänger på är jag med vilken dag som helst!!

Sitter o spånar på att köpa nån gammal stånka o lasta skiten o dra iväg på långresa. Var spelar mindre roll, bara det blir en del offroad o långa feta grusvägspartier.. att kunna åka skidor under resan låter inte sämre direkt :yoparty
 

MikkE

Guest
I somras for 4st UMCC:are på hojsemester med Italien och Dolomiterna som primärmål. Nu har jag äntligen lyckats skriva ihop en reseskildring från våra veckor i europa (bättre sent än aldrig?).

Rolig läsning med mkt bilder!!
 

kowal

back on track
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Lund
Hoj
Yamaha FZ 600
Tja Kowal! Vill du ha nån som hänger på är jag med vilken dag som helst!!

Sitter o spånar på att köpa nån gammal stånka o lasta skiten o dra iväg på långresa. Var spelar mindre roll, bara det blir en del offroad o långa feta grusvägspartier.. att kunna åka skidor under resan låter inte sämre direkt :yoparty

tja joel, nu kör jag visserligen en fulsukka. Har sålt min XR... Men fan, det är så boring och bara köra gata. Köpte den mest för att jag fick den så satans billigt. Risken finns att jag köper en offroad igen. Lever rätt snålt nu o jobbar som fan efter skolan. Kul att du är sugen. Jag känner till fina glaciärer i området som jag har åkt på, alltså på sommaren. Grymt fint och maxxa i tshirt. Jaja det vore riktigt skoj och komma iväg med någon! Jag hör av mig !!!
 
Last edited:
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top