Forza motorsport 3

Snowman89

Guest
Finns det någon mer här som spelar Forza 3? Spelade det hos en kompis i vintras och nu är det äntligen på väg hit! :yoparty :D

Så ni inbitna xbox 360 fantaster kanske kan hjälpa mig lite. Kan man köra mot någon , tex här på sporthoj, via live eller hur funkar det med 360? Ifall det går, vilka Forza 3 fantaster har vi här på forumet som vill vara med och köra någon match? :näsblod
 

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Jag gillar godis. Jag tuggar dock inte.








:tungan ;)

Jag gillar godis men jag har inte råd att gå till tandläkaren. Därför sväljer jag utan att tugga.
Forza är kul men bara med dom snabbaste bilarna.
Den roligaste är utan tvekan en maxtrimmad Datsun 510.

Edit: Chippat såklart.. :)
 

Snowman89

Guest
Trevligt att det fanns ett par nördar här också :)

Ifall någon vill ha lite motstånd så kan ni adda mig "snowmanan" så kanske vi kan köra nått race
 

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Uppsala/Umeå
Hoj
Ducati Monster S2R
Spelade tills man blev less... sen fuskade man ihop några miljoner och köpte alla bilar man funderat på bygga =)
nsx och mines skyline är inte fel med extra allt.
rx7 är helt vild med 3skivig wankel samt allt extra!
 

Snowman89

Guest
Spelade tills man blev less... sen fuskade man ihop några miljoner och köpte alla bilar man funderat på bygga =)
nsx och mines skyline är inte fel med extra allt.
rx7 är helt vild med 3skivig wankel samt allt extra!

En s4 med v10 och dubbelturbo är inte heller helt fel :näsblod
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Införskaffade mig en 360 super elite box igår eller vad de heter. Modern warfare 2boxen. Det enda spelet jag ville ha var FM3. Men det fanns inte inne någonstanns. Försökte få Mediamarket att sälja deras demoEX till mig billigt. Men det gick absolut inte. Inte ens när jag meddelade att deras tak läckte in och att de rann ner vatten på deras nya konsoler. Hjälpte tillochmed till att flytta på skiten. Men icke att man kunde få något för det. Skitställe. Gick över gatan och köpte krysslådan hos elgiganten istället.
 

Snowman89

Guest
Införskaffade mig en 360 super elite box igår eller vad de heter. Modern warfare 2boxen. Det enda spelet jag ville ha var FM3. Men det fanns inte inne någonstanns. Försökte få Mediamarket att sälja deras demoEX till mig billigt. Men det gick absolut inte. Inte ens när jag meddelade att deras tak läckte in och att de rann ner vatten på deras nya konsoler. Hjälpte tillochmed till att flytta på skiten. Men icke att man kunde få något för det. Skitställe. Gick över gatan och köpte krysslådan hos elgiganten istället.

Jobbigt att du inte fick tag på det, här kommer lite hjälp iallafall http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=454340 .

Välkommen till beroendet. Lägg till mig på live så får vi köra nått race sen när du fått tag på det. Ruskigt svårt nu i början, men kul är det :yoparty
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Jobbigt att du inte fick tag på det, här kommer lite hjälp iallafall http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=454340 .

Välkommen till beroendet. Lägg till mig på live så får vi köra nått race sen när du fått tag på det. Ruskigt svårt nu i början, men kul är det :yoparty

Får göra det. Sitter ute i mitt nyinförskaffade hus och nöter modern warfare 2 och väntar på att mitt internet ska kopplas in. Rätt segt utan internet :p

Men snart så... snaaart =)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top