Flamers och mytomaner

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Det var min lärare som blev omkörd av topphemliga pansarvagnar och en klasskamrat som varit tvungen att hoppa in i venom eller wasp, jag minns inte vilket men det var nått av dom.

Båda två var från sorsele också och helt orelaterade, läraren hade jag i högstadiet och den andra killen gick jag med i gymnasiet.

Det är ju lysande! :tummenupp
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Vi hade en helt osannolik mytoman i gymnasiet. Han gick i klassen under mig och var en aning speciell.

Det skulle gå att skriva en bok om människans alla lögner men jag kan ta några få.

*Han sålde Wu Tang (eller om det var FUBU) i sin källare. Detta gav en vinst på ca 300 000 SEK.

*Han hade en HD 125cc. Dock tog han aldrig med den till skolan eftersom den säkerligen skulle bli stulen.

*Han fick biljetter till Sagan Om Ringen-premiärerna långt innan de släpptes, han kände ju folket som gjorde filmen.

*Han hade köpt en hayabusa med tre turbos. Vi bad om bevis, dagen efter visade han upp en blocketannons som var upplagd efter att han hade berättat om hojen.

*Han försökte ta över ett ragg från mig. För att försöka "vinna" tjejen sa han till henne att jag och mitt gäng mobbade honom. Det trodde inte damen på, hon hade börjat misstänka några enstaka lögner. Som t ex att han skulle få en ferrari när han fyllde 20.

*Sedan var det en annan kille i min umgängeskrets som blev anklagad för att han och hans gäng mobbade denna mytoman. Detta resulterade i att mytomanen skulle sluta skolan (2a året i gymnasiet) och börja som chef för ett IT-företag i England. Han slutade inte skolan.

Det hemska är när det har gått så långt att de tror på sig själva!

Om ni har sett ett antal osannolika inlägg från en skövdekille av årsmodell -87 får ni gärna hojta till! Det vore kul att se om han lever än. För vem vet, han kanske trilla av pinnen när han provkörde sin hayabusa ;)

Dock kanske han bor i sthlm nu och är kungens rådgivare eller något.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vi hade en helt osannolik mytoman i gymnasiet. Han gick i klassen under mig och var en aning speciell.

Det skulle gå att skriva en bok om människans alla lögner men jag kan ta några få.



*Han hade en HD 125cc. Dock tog han aldrig med den till skolan eftersom den säkerligen skulle bli stulen.
Inget lyckat skryt.
Skithoj.

Det värsta tycker inte jag är mytomanerna.
Största problemet är personer som utan att ljuga vinklar fakta.
Finns ett politiskt parti som är väldigt duktiga på detta.
Även framstående i att använda positivt laddade ord för att få bifall till bajsbeslut.
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top