jika punktade upp väldigt bra tips. När jag tog kortet för ett par år sedan så gick det betydligt enklare ju snabbare jag accelererade upp till 50 innan undanmanövern. Det gör att du har lite tid att planera och "snedda" in lite och få ett fint flyt runt konerna. Samma sak tillbaka, lite go iväg efter rundningen så att du har lite tid att planera stoppet. Dessa saker gjorde det enklare för mig.
Ett till tips är att inte växla upp för mycket så att du har lite varv på motorn så att gubben eller tanten inte tror att du ligger under 50.
Ytterligare tips är att inte bara nöta den banan, variera med att krypa lite och stoppa från 70-90. Såg på uppkörningen att flera hade problem med stoppet från 70-90.
Ha roligt... och lycka till...
Ett till tips är att inte växla upp för mycket så att du har lite varv på motorn så att gubben eller tanten inte tror att du ligger under 50.
Ytterligare tips är att inte bara nöta den banan, variera med att krypa lite och stoppa från 70-90. Såg på uppkörningen att flera hade problem med stoppet från 70-90.
Ha roligt... och lycka till...