Får hojen ikväll!

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
hojen

Tack alla! Ska bli jäkligt trevligt:tummenupp Var ute och lufta den lite på vägen idag. Jäkla drag i motorn och vansinniga bromsar. Nästan lite väl känslig i handtaget, men man vänjer sig väl. Provade också hur det är med slirkoppling och det var riktigt nice. Som pricken över i:et mötte jag fjärsman precis i den korsning som jag skulle svänga in på så det blev till att ta en annan väg:kulspruta Ska se om jag kan köra in mig lite på Knutstorp nu till helgen. Det som bekymrar mig nu är att Svemo inte svarat. Förhoppningsvis funkar det. Blir dyrt för att köra ett race men what a fuck. Kanske kan slippa föreningsavgiften till Bott för en tävling. Får fråga Alex snällt. Var anmäler man sig förresten? Skinnställen sitter som på en kassler men jag äter luft och dricker kiss så det ska nog gå. :squid och frugan är skitglad att jag ska köra race på bröllopsdagen:finger

Hau de
 

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
I soder
Hoj
Ducati
Det som bekymrar mig nu är att Svemo inte svarat. Förhoppningsvis funkar det. Blir dyrt för att köra ett race men what a fuck. Kanske kan slippa föreningsavgiften till Bott för en tävling. Får fråga Alex snällt. Var anmäler man sig förresten?

Hau de


Det borde inte vara några problem att lösa ut en engångslicens. Det blir ju mycket billigare för sista racet.

Maila Alex (alex@alexlind.com). Första inbetalningen till Knutstorp kom ut förra veckan)

Christoffer #38
 

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
licensen

Tackar för tipset. Ska maila Alex o kolla. Ska bli jäkligt intressant att åka lite på söndag! Jimmi Hansen hänger med och bistår :tummenupp
 

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
licensen

Tyvärr gick det inte att lösa engångslicens men jag får min seniorlicens. Senior!!!!!:huvet Gubbajävel blir man väl snart kallad av ungarna.

Anmäld till Knudan. Träning där nu på söndag och tisdag så jag ska nog vara halvvarm i skinnstället till tävlingen:)

Ses
 

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
Mek Pär?

Tjabba

Är det folkessons gamle mek? Nä det var ca 15 år sen. Men nu ska gubben upp på hjulen igen så får vi se hur det går. Premiärrunda imorgon på Knutan. Kommer väl ta ett tag innan farten kommer. I början kommer man nog se mest :arsele

Allt bra annars? Du får svänga förbi knutan nästa helg. Då är det race på fredag o lördag så får vi snacka gamla minnen. Ha det bäst så länge:tungan
 

pellepirat2010

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2011
Ort
Kävlinge
Hoj
Hornet 900 2003
Tjabba

Är det folkessons gamle mek? Nä det var ca 15 år sen. Men nu ska gubben upp på hjulen igen så får vi se hur det går. Premiärrunda imorgon på Knutan. Kommer väl ta ett tag innan farten kommer. I början kommer man nog se mest :arsele

Allt bra annars? Du får svänga förbi knutan nästa helg. Då är det race på fredag o lördag så får vi snacka gamla minnen. Ha det bäst så länge:tungan

Ja det är jag :)

Jag har det fint. Kul att du ska köra igen !!

Vi ska köra litta gokart hos dej den 27:e. Hoppas du är på plats !

Är det väder kör jag båge upp där.

Ha de !
 

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
svedala
Hoj
ktm rc8r track
Körde idag!

Körde för första gången på bana på tolv år idag. Var fruktansvärt rostig i början och tog det lugnt och fint. efter tolv mil på knutan kom jag ner på stabila 1,09 tider :va vilet är fem sekunder långsammare än vad vi körde med 600 skrot, jämförelsevis, för ett sekel sen:yoparty. Men det går åt rätt håll och den värsta rosten kördes av. Hojen är jag passagerare på så fort det svänger. Lite av en cruiser i väghållningen. Men vi mekar ikväll så ska vi se om vi kan få den lite mer lättsvängd. Fick en hel del tips av Munken. Tack för det:tummenupp Målet till helgen är topp 20:yoparty
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top