Ett kast till höger.........

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
......ett till vänster, ett lätt ryck o sen 2:an ut på bakhjulet följt av en hårt inbromsning innan nästa parti med isfläckar, såja lungn och fin nu, nä det går inte.....brötar på igen, leendet innanför Lazerhjälmens stängda visir går inte att ta miste på. Gashanden kramar krampaktigt skumgummihantagen och livet leker och så gasen i botten hela rakan ner till Hydromacken...........aj ett gäng (3st) panchisar står och språkar vid vägkanten men döm om min förvåning när den ena gubben vinkar glatt istället för att hytta med näven som han brukar. Jag nickar tillbaka och tänker, det är konstigt att vårsolen kan tina upp till och med gamla gubbar med keps. Gasen i botten igen och så in i samhället igen. Usch vad kallt det är. Temperaturen visade minus ett och mina gamla cammobrallor har ett elakt litet hål i trakten av det allra heligaste och kylan kryper obönhörligen längre och lägre in. Skit samma tänker jag och sväger upp förbi Konsum och Egge's mack, kan inte låta bli att gasa lite extra med mina slitna Pilot Power biter inte på ren is så det enda jag åstadkommer är ett löjligt litet kast och en massa ojlud, va gott han låter hinner jag tänka innan det är dags att bromsa ner innan korsningen vid gamla Kimikalien. Bara en tur förbi Giorges oxå innan jag drar hem..............folk ser ovanligt glada ut idag, kanske för att dom tycker att jag är en idiot som är ute och kör idag men det gick liksom inte att låta bli, abstinensen blev för svår.........................


var bara tvungen att skriva av mig, N U V I L L J A G H A V Å Å Å Å Å R R R R

((kids, don't try this at home, an accident could happen very easily on winter roads)




EDIT: fel forumval men någon vänlig moderator kan väl skeppa inlägget till Överflödiga diskussioner
 
Last edited:

davveman

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Sv 1000n -04
låter ju inte helt fel de där :) själv längtar jag givetvis fruktansvärt mycke till våren !! De verkar långt bort men de går rätt fort dit nu....

Å sen gör de ju inte saken bättre att ja har nyinköpt hoj för 3 veckor sen som man inte har provkört ännu :4skrika Snacka om att man är sugen :gnissla
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top