ER6-tråden

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!

Dallas1990

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Stockholm
Hoj
2012, kawasaki er6-n
Då har jag lagt ut min Er6-N 2012 till försäljning här på sporthoj så är du sugen på en kanon hoj in och kolla min annons :) image.jpg
 

Dmgohl

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2014
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki er6-n 2006
Har efter vintern fått små vobblingar i styret när jag kör. Det liksom guppar fram å tillbaka hela tiden. Vad kan detta bero på?
 

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Har en uppsättning av svarta bakre sidokåpor, alltså dom på sidan under sadeln samt bakom sadeln.
Dom är nya och oanvända. Passar 06-08. Har även bilinkerskåpa och framskärm i mindre bra skick samt lite annat smått och gott som tanklock, sadellås mm. Skicka PM vid intresse.
 

Dmgohl

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2014
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki er6-n 2006
Har en uppsättning av svarta bakre sidokåpor, alltså dom på sidan under sadeln samt bakom sadeln.
Dom är nya och oanvända. Passar 06-08. Har även bilinkerskåpa och framskärm i mindre bra skick samt lite annat smått och gott som tanklock, sadellås mm. Skicka PM vid intresse.

Pris för det bakre?
 

Putte1986

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
2009 Kawasaki ER-6n
Vilket batteri från Biltema passar till ER6n 2009? Jag kommer att behöva köpa ett nytt då cykeln och jag är i Göteborg och batteriet varit på laddning hos mina föräldrar i Stockholm och det tar tid att få ner det.
 
Gick med
7 Jul 2015
Ort
Sösdala
Hoj
Suzuki Gsx-s1000f
Hej. Har letat lite i tråden men det tar ju sin tid. Jag är sugen på en er-6:a men undrar om man är för lång för den om man är 1,80? Kommer jag att sitta bra på den?
 

Putte1986

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
2009 Kawasaki ER-6n

Tackar! Finns det någon fördel med att byta ut batteriet som jag antar är original och därmed 6 år gammalt, även om det forfarande fungerar bra? Börjar det riskera en plötslig död nu efter några år eller är det som med glödlampor, lika stor risk varje gång man använder det? Försöker rättfärdiga för mig själv att köpa ett batteri för en veckas körnings skull.
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Att byta ut ett 6 år gammalt batteri är aldrig fel. Rimligen befinner det batteriet sig i livets slutskede...
 

flyers90

Medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Tiger 900 Rally Pro -20
Det beror väl helt på hur man har tagit hand om batteriet.
Man bör kanske ha kört någon underhålls laddning under vintern osv för att det ska må bra och hålla länge.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top