Eniros skattjakt - vinn ett halvt kilo guld!

Snowman89

Guest
Kom bara till uppsala där jag skulle leta efter tvillingarna och sen åka 1km västerut :(
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
fan då... verkar inte som det kommer nya ledtrådar förän den 7/3. :(
Ska man sitta här nere med alla goa gubbar tills dess?
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Bra upplägg på reklamkampanjen minst sagt. Får hoppas det blir klurigare ju närmare slutet man kommer sen. För tänk om det slutar med nån jävla slogantävling?
 

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Bollnäs
Hoj
BMW
Suttit och fnulat på det där med tvillingarna en stund nu, poletten trillar aldrig ner :huvet
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Haha! jag tror jag lägger min tid på att daytrada istället....


"Om finalen

De deltagare som hittat samtliga ledtrådar ställs inför en slutlig kontrollfråga. Svaret på denna ska skickas till 118 118 via sms, enligt de instruktioner som finns i anslutning till kontrollfrågan. Samtliga korrekta svar på den slutliga kontrollfrågan som inkommer inom Tävlingsperioden kommer automatiskt att besvaras med ett bekräftelse-sms, om att svars-sms inkommit. De 9 första deltagarna som skickar in rätt svar i enlighet med ovan direktkvalificerar sig till final (”Finalist”). Förutom de 9 direktkvalificerade Finalisterna kommer Eniro även att slumpvis välja en joker bland övriga tävlingsdeltagare som sms:at in rätt svar (”Joker”), denne får också vara med i finalen med chans att vinna Skatten. Joker meddelas senast 17 mars 2010.

Finalist samt Joker meddelas via sms och efterföljande e-post till av Finalist respektive Joker angiven e-mailadress med information om Finalen.

Eftersom frågor relaterade till olika delar av Skattjakten återkommer i finalen, gäller det att vara uppmärksam under hela Tävlingens gång. Finalen kommer att spelas in en dag mellan den 15 och 21 mars 2010. Filmen kommer att visas på Webbplatsen. Filmen kan också komma att användas i andra reklam- och marknadsföringssammanhang av Eniro eller annat bolag inom Eniro koncernen. Finalister deltar via telefon, genom att ringa in svaret på varje fråga i Finalen. Den som först ringer in rätt svar vinner frågan. Närmare information härom kommer att meddelas Finalisterna via e-mail..Kan en Finalist inte deltaga via telefon vid tidpunkten för inspelningen av Finalen,, förlorar man möjligheten att delta. "
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Suttit och fnulat på det där med tvillingarna en stund nu, poletten trillar aldrig ner :huvet

Tips i vit text: Mät upp 2.1km västerut (under vägbeskrivning) från platsen där du får ledtråden om tvillingarna. Lägg slutpunkten på en gata. Gå över till gatuvy och börja leta i det området.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag måste bara fråga er som har kommit en bit. Eftersom jag är utomlands känns det onödigt att ringa till den där lås-firman eller finns ledtråden lättare tillgängligt?

För er som inte vill veta, låt bli att markera texten som är vit.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag måste bara fråga er som har kommit en bit. Eftersom jag är utomlands känns det onödigt att ringa till den där lås-firman eller finns ledtråden lättare tillgängligt?

För er som inte vill veta, låt bli att markera texten som är vit.

Titta runt lite i närheten så ser du en skylt som säger vad du ska göra...
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hmm. Mannen i hatt :va

Jag är så värdelös så jag hittar inte ens var jag ska skriva in koordinaterna..
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
någon mer som lyckats knäcka koden:tungan
 

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Xt660x
jag e fast vid tjuven och polisen :/
tycker jag provat sökt på allt jag ser där men ingen lycka ännu :p
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top