Ägde en -00 tills den vandrade till "hojhimlen"
efter ett mycket lyckat knäskrap följt av ett mycket olyckligt möte med rullgrus mitt i böjen och så var den sagan slut med ett gnisterregn å ner i diket
Hojen blev löst pga moset, detta var 02 och redan då gormade försäk.bolaget om att dom var "osäljbara" och la ett skambud, det hela löste sig dock så att jag blev nöjd, men var dom redan -02 svårsålda så lär det inte vara bättre nu..
Anledingen är ju att Busan hyllas som den enda "äkta" 300km/h piskaren, men det vete fan..min gjorde 310 mätarfart orginal..visst kapa marginalen på gäldjemätaren men ni som kört i denna fart vet att det är bara akademiskt..med helsystem å KN-filter gjorde den mätaren ut..340km/h..då började det gå undan
Förövrigt en mycket skön hoj att köra rakt fram med, enligt mitt tycke mer lättsvängd än Bussen samt att man sitter mycket bättre på 12an..
På minusfronten är det servicekostnader samt kopplingkorg som packar ihop, byter man till Muzzy så får man en korg med starkare fjädrar, tjockare lameller samt att korgen är borrad för att få ut olja till lamellerna bättre.
Rekommenderas!
Jag fick ut 2200 härliga mil på min 12a innan gravsättningen, ska man ha ett raktframjärn så är det 12an som gäller..den e ju så mycket snyggare än Bussen åxå!