En dag i veckan

Prez

Medlem nr:17 ADHD MC
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 -98
Tja.
Hur hade vart om vi i sommar samlas en dag i veckan för lite körning som WCX gör???
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Prez skrev:
Tja.
Hur hade vart om vi i sommar samlas en dag i veckan för lite körning som WCX gör???
Det tycker jag att vi absolut ska!
WCX brukar väl köra onsdagar? Kan ju i så fall va kul att ha samma dag, för då kan vi ju samåka ibland...? :7peta
Sen finns ju även onsdagsturerna från Ullevi på onsdagar, så det kan ju bli en hel del hojar ute dessa dagar. Onsdagar är en riktik hojdag, och mitt emellan helgerna. Nån mer som tycker den dagen e bra?
 

Prez

Medlem nr:17 ADHD MC
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 -98
lord skrev:
Det tycker jag att vi absolut ska!
WCX brukar väl köra onsdagar? Kan ju i så fall va kul att ha samma dag, för då kan vi ju samåka ibland...? :7peta
Sen finns ju även onsdagsturerna från Ullevi på onsdagar, så det kan ju bli en hel del hojar ute dessa dagar. Onsdagar är en riktik hojdag, och mitt emellan helgerna. Nån mer som tycker den dagen e bra?

Låter helt ok.
Man kunde t.ex samlas upp vid McDonalds i knalleland och dra som en kortege genom stan, coolt om det kommer 10-20 R hojar.....
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Fan vad långt till Borås :D varför inte donkan i Alingsås... nädå, jag är gärna på... så har man adrenalinet på topp när man dyker upp :D
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Felix skrev:
Fan vad långt till Borås :D varför inte donkan i Alingsås... nädå, jag är gärna på... så har man adrenalinet på topp när man dyker upp :D
Ja för Felix och mig är det väl på sin höjd ca 10 minuter till Borås? :hihi
Ska bli gött att köra ett gäng R-hojar i flock. Låter helt klart mycket skönare än en massa floffande glidarhojar! :banana
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Vägra vurpa skrev:
Här har ni en grabb som mer än gärna är på!!

Ps. Vilka är WCX? Ds.


west coast extremes.

Det är motsvarande gäng i Göteborg. fast dom har några riktigt säkra grabbar.. men en bestämd körning i veckan låter kalas.. men.. borde inte det vara på helgen isåfall?.. så alla kan vara med..för jag vet att rätt många av oss som jobbar på ericsson jobbar två-skift.
 

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Borås
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
west coast extremes.

Det är motsvarande gäng i Göteborg. fast dom har några riktigt säkra grabbar.. men en bestämd körning i veckan låter kalas.. men.. borde inte det vara på helgen isåfall?.. så alla kan vara med..för jag vet att rätt många av oss som jobbar på ericsson jobbar två-skift.


ja e chaffis så ja vet inte när ja e hemma heller så ja får väl anpassa mej till situationen... :huvet :huvet
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Chille skrev:
west coast extremes.

Det är motsvarande gäng i Göteborg. fast dom har några riktigt säkra grabbar.. men en bestämd körning i veckan låter kalas.. men.. borde inte det vara på helgen isåfall?.. så alla kan vara med..för jag vet att rätt många av oss som jobbar på ericsson jobbar två-skift.
Helger funkar för mig också, eller rättare sagt, jag måste alltid fixa barnvakt, oavsett om det blir mitt i veckan eller på helger.
Ska försöka åka med så ofta som möjligt i alla fall,
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Annars kan man alltid dyka upp bland wcx ibland med, körde med dem förra sommaren och det var riktigt kul!

/F
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Kul att man inte ens har fått lappen än :(

Har inte uppkörning förrän den 14:e maj :huvet

Kommer ju missa massa samåkningar nu!!!
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
funkar fint för mig nästan närsomhelst.. utom måndag kvällar.. då ska det repas med bandet.. (tror jag :4skrika )
 

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Prez skrev:
Tja.
Hur hade vart om vi i sommar samlas en dag i veckan för lite körning som WCX gör???

Ah det är väl bara att bestämma en dag så åker vi, alla som kan och vill är naturligtvis välkommna. Lördagar kanske? Finns en massa folk i stan med! och man har haft tid och vila lite på freda'n med :tummenupp
Jag är med iaf... :yoparty
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top