Eksjö"höglandet"

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
är det några som ska till niffsarp i helgen då det är eksjömässan .. då kommer det visas supermotard ,roadracing,rc-bilar och truck racing.
see you there :)
 

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Nässjö
Hoj
R6 -08
Var det någon härifrån som satt o såg sur ut i en civilares bil på 33'an idag runt halv ett?

Tyckte hojen såg ut som en ninja men den vart blå o det känns ju lite fel.
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
på lördag tänkte jag å en polare ut å köra lite.. funderar på att dra till tranås lr nått å ta en fika , några som är sugna på att följa med?
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jag jobbar hela helgen annara hade jag varit på.. var ute en sväng igår å körde :)
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Hojdags

Hoj!

Jag hakar härna på om det blir körning. Sitter inte vid datorn så mkt idag pga trädgårdsarbete, som jag gärna smiter ifrån.


Om tid sätts kanske någon vänlig själ kan messa mej på 0702312126 så dyker jag upp. (kollar väl av här lite ibland åxå..)

Andreas


Ev åker jag till Eksjö för att hälsa på brorsan, då kollar jag inte på SH men finns på mobilen.
 
Last edited:

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Ny i trakten

Har ni ingen som styr upp lite med körningarna? Brukar ni träffas nånstans på fasta tider på helgerna? Jag är med så mkt jag kan, veckorna är jag dock oftast ute på jobb.....

/A
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Har ni ingen som styr upp lite med körningarna? Brukar ni träffas nånstans på fasta tider på helgerna? Jag är med så mkt jag kan, veckorna är jag dock oftast ute på jobb.....

/A

Nääee ingen som styr upp något här inte

Nässjöbor kör lonelyriders verkar de som!:tungan

men de går juh alltid dra ihop något:tummenupp
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
vi får göra en sms lista så fort man ska ut så kan man dra iväg sms .. så kanske man slipper åka sj.
:)
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Fan va dålig man är på att sitta här under sommaren. Skrämmande :( Det är ju nu man måste titta in ofta för att får någon att åka med! Dags att ta en åktur snart. Vad sägs om en tripp till Gränna och käka nere vid hamnen någon dag denna veckan? antingen en vardag eller på helgen?!?!
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
Fan va dålig man är på att sitta här under sommaren. Skrämmande :( Det är ju nu man måste titta in ofta för att får någon att åka med! Dags att ta en åktur snart. Vad sägs om en tripp till Gränna och käka nere vid hamnen någon dag denna veckan? antingen en vardag eller på helgen?!?!

låter inte fel me gränna :) får leta upp en hoj lite snabbt nu då så man kan hänga me :yoparty
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Fan va dålig man är på att sitta här under sommaren. Skrämmande :( Det är ju nu man måste titta in ofta för att får någon att åka med! Dags att ta en åktur snart. Vad sägs om en tripp till Gränna och käka nere vid hamnen någon dag denna veckan? antingen en vardag eller på helgen?!?!

Låter kanon!:tummenupp
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top