Eksjö"höglandet"

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jag har fixat lite ikväll.. men behöver någon spm kan svetsa lite inget stort allas imorgon kväll
 

Ekerholm

Guest
jag har fixat lite ikväll.. men behöver någon spm kan svetsa lite inget stort allas imorgon kväll

imorn kväll alltså lördag kväll kan jag hjälpa dig om du är intresserad?? är det bara ett rör som ska svetsas ihop? ska du ha det tigat eller kört med mag??
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!
 

Ekerholm

Guest
FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!

kan du inte rensa dämparen som sitter på nu då?? billigare än så blir det väl inte....
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!

jag har ett vance&hines som har suttit på 98
du kan ju testa å se om de kan va något
 

Ekerholm

Guest
jag har hört ett rykte om att det är någon här i nässjö som håller på att bygga om en suzuki 1000cc (vet ej års model) den ska vara gul och ha ducati röv... vem är det som bygger den?? någon som har bilder???
 

Ekerholm

Guest
det är ingen här som har ett par mc skor till salu i stl 42 tror jag borde passa... till ett bra pris...
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
det är ingen här som har ett par mc skor till salu i stl 42 tror jag borde passa... till ett bra pris...

har ett par i stort sett nya svarta rejs stövlar. tror de är 42 eller 43. ska ändå köpa nya vita så dessa har ja ingen nytta av. tänkte sälja dom för runt 800kr
 
Last edited:

Ekerholm

Guest
har ett par i stort sett nya svarta rejs stövlar. tror de är 42 eller 43. ska ändå köpa nya vita så dessa har ja ingen nytta av. tänkte sälja dom för runt 800kr

jag är intresserad... men jag har inga pengar förns på fredag... kan du hålla dom till det??? så kan jag komma ut och kolla på dom...
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
jag är intresserad... men jag har inga pengar förns på fredag... kan du hålla dom till det??? så kan jag komma ut och kolla på dom...

ja fan de är lugnt har ingen brådska att sälja tänkte inte ens på att ja hade dom förens du skrev att du behövde hehe så du kan titta ut till byn i helgen om du vill :tummenupp

FRÅGA! är det någon som har en slutburk/slipon till en r1 -00 med gött ljud i till salu. FÖR ETT BRA PRIS! gärna begagnat?! eller har ni nån koll på vart man kan hitta förrutom blocket?
typ yoshimura, micron, acrapovic eller liknande.. gott ljud till billig peng helt enkelt!


såg dig glida igenom forserum igår eftermiddag me skjuts. har du fått tag i ett slipon eller? tyckte inte de lät orginal, men kanske är ja som hör helt fel :hihi
 
Last edited:

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
såg dig glida igenom forserum igår eftermiddag me skjuts. har du fått tag i ett slipon eller? tyckte inte de lät orginal, men kanske är ja som hör helt fel :hihi

Nä jag har inte orginal men låter ju töntigt som fan. Måste ju lösa det på något sätt.. DVS nytt system :p

kan du inte rensa dämparen som sitter på nu då?? billigare än så blir det väl inte....
Den är helt tom. :( möjligt att den är igensotad eller något men mer än såhär låter den inte.

jag har ett vance&hines som har suttit på 98
du kan ju testa å se om de kan va något

Frågan är ju vad du ska ha för det? V&H är ju inte det billigaste :s Men kan ju testa hur det låter iaf! Är väll inte för mycket mek att byta.

Men är så mycket jag måste göra. Måste lämna in den på service och köpa nya bromsklossar osv.. fan det blir så mycket pengar för stackars mig som inte har några alls :( Men kolla vad du ska ha för det.. (hur många fortkörningsböter du vill att jag ska riva :D :D :D )
 
Last edited:

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Ort
Växjö
Hoj
CBR 1000 RR -04
Snart hemma :va Så du menar att dom har datorer och tillockmed internet där nere :confused: VANSINNE!

Ja jag är förtillfället i Afghanistan, Och ärligt vad är det för konstigt med att vi har tillgång till internet ??

Sen att gemene Afghanen inte har det är en annan sak!!
Men internet finns att få tag i här nere också om man har pengar...
 
Last edited:

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Heh jo visst förstår jag att dom har internet. Men alltid roligt att driva lite med folk från, som dom framställs på TV, icke så utvecklade länder. :)
Jag som gammal datorspelsnörd har vid ett antal tillfällen spelat matcher mot folk från både iran och irak.. dock aldrig afganistan men det bör väll vara i stort sett samma.
 

Ekerholm

Guest
R1 lillen... du måste köpa bomber tidningen... din hoj är med där... bilden är tagen på elmia...
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Tjena grabbar!!
ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur och tog Blackbirden upp till eksjö idag. Kommer ha den här hela veckan, men åker nog hem på helgen. Ska bli fint väder hela veckan vad jag sett, så jag är på nån samåkning på kvällarna, det är ju ljust och varmt länge nu! Perfekt hojväder!

Tänkte kolla hur stort intresset hos er är på å åka ner till öhr på Onsdag om det blir fint väder. Finns fin fina hojvägar från vetlanda och neråt, vad jag vet iallf.
Kanske runt 10-12 mil enkel väg.
Så vem ska med!

Kan ju säga preliminärt 17.00 vid Jet macken.

-Rumpel


PS. För den som inte vet vad öhr är, så är det ett lantcafe där ofta flera hundra hojjar samlas, går runt å kollar lite, äter en marrängschwiss och softar på en bänk. Ligger i närheten av Moheda. MKT trevligt, har varit där flera gånger DS
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top