Detta finner jag skrattretande..

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Finns säkert en sån här tråd nånstans, här kommer till. ta bort den i så fall

Plita ner allt ni finner skrattretande.

Here i go, extremt dyr gymutrustning i vardagsrummet hos riktigt feta människor med ett tjockt dammlager på. Who are you kidding!!!:D
Sist såg jag en gångmaskin för xx$$$! :rofl:rofl
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Fortsätter på trådstartarens linje: Att alla tv-shops träningsredskap är enkla att fälla ihop och förvara under sängen. Plus att de ger mirakulösa resultat på bara 10 min användande varannan dag.
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Alla pickuper med fälgar större än 17 tum och lågprofildäck!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lågprofildäck i allmänhet.
Speciellt kombinerat med blingiga fälgar på amerikanska glidarbilar.

Moderna byxor.
 

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
bakomflötet
Hoj
suzuki
Folk med SUV:ar som bromsar kraftigare vid ett gupp än en person med en vanlig bil, känns som att dom verkligen inte förstått vad poängen är med hög markfrigång och längre fjädringsväg :tungan

Detta var precis vad jag skulle skriva, håller på att bli galen på detta vid ett väg bygge där det är 70 väg och helt plötsligt står alla bilar framför stilla för att det är ett 3cm gupp.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ett litet minne från gyllene måsen, någonstans i sverige: Står i kön bakom ett par i WT-outfit (hon i foppatofflor aptighta jeansshorts och bikiniöverdel, han i träskor, vadlånga cammoshorts ocg två stl för liten tshirt, båda rejält överviktiga) Han beställer: 2 big & company m stor pommes och stor cola, samt 2 extra big mac, och 2 extra cheeseburgare, varpå kvinnan bryter in..." ta lightcola, vi bantar ju".....:D
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Folk som tar bilen till gymmet och går på löpbandet en stund, när solen strålar utomhus :dummer

Ja, hela grejen med vår livsstil med all tänkbar bekvämlighet som suddar ut all form av kroppsligt användande, vilket gör att vi får gå o betala dyra pengar för att få använda våra kroppar i maskiner som inte gör nån nytta överhuvudtaget.

En del hoppar över den sista biten och lever ett liv som vore komplett om de bara kunde bli sondmatade i soffan med bearnaisesås. De tycker i regel att jag är en loser som inte är närheten av detta bekvämlighetens nirvana. Ja ja, men inte fan har jag 35 i bmi iaf.
Men så har ju jag inte de taskiga generna som de alltid har..........
 
  • Gilla
Reaktioner: pw

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Ett litet minne från gyllene måsen, någonstans i sverige: Står i kön bakom ett par i WT-outfit (hon i foppatofflor aptighta jeansshorts och bikiniöverdel, han i träskor, vadlånga cammoshorts ocg två stl för liten tshirt, båda rejält överviktiga) Han beställer: 2 big & company m stor pommes och stor cola, samt 2 extra big mac, och 2 extra cheeseburgare, varpå kvinnan bryter in..." ta lightcola, vi bantar ju".....:D

de va humor! :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Att jag idag på lunchen ställer mig i hissen för att åka 6 våningar ner till gymmet och parkerar mig en timme i trappmaskinen....och sedan tar hissen upp igen. :D

Det finns dom som är värre:

411200892904AM_onlyinamerica.jpg
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top