Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vad de verkar dra på rejält med narkosen på andra sidan pölen. Här i sverige räcker det med ett par bedövningssprutor sen så kommer polygripen och bräckjärnet fram. :D

Joru, där får man valuta för pengarna, jag vet inte vad dom har gett den där tjejen, men hon skulle inte gå hem ensammen från krogen i alla fall..
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Vad de verkar dra på rejält med narkosen på andra sidan pölen. Här i sverige räcker det med ett par bedövningssprutor sen så kommer polygripen och bräckjärnet fram. :D

Ja fick en dos av nåt herrejössesmedel när ja skulle dra ut en tand för ca 5 år sen, pga att ja e helt otroligt nålrädd :gnissla... Fick alltså medlet i förebyggande för bedövningssprutan...

Såhär gick de till... Via telefon fick ja reda på datum å tid. När ja berättat hur galet nålrädd ja va så va de inga problem me de MEN ja va tvungen å ha me mej nån dit, å ja fick absolut inte framföra ett fordon resten av dagen... Tyckte de lät lite skummt men ja ordnade me skjuts å sällskap...

Blev inkallad från väntrummet å dom frågade va ja vägde... Ja la på 10kg, better safe than sorry :D...
Dom bad mej sitta kvar för att medlet skulle få verka i 20-30min, minns att ja frågade om ja kunde sitta i väntrummet för ja hade percis börjat bläddra i en tidning. De gick fint så ja fortsatte me min tidning, nu börjar de roliga...

Läste inte utan ögnade bara igenom sidorna, minns att ja vände på en 4-5 blad... Sen e de kolsvart tills ja staplar ut från tandläkarbyggnaden som en A-lagare som varit inlåst en helg på glasbanken :hihi...

Har fått de efterberättat att dom ropade upp mitt namn, ja reste mej å tyckte väl att de susade lite väl i skallen för ja kläckte ur mej "fan, dehär e ju värre än en lördakväll" i väntrummet... De tyckte alla utom min vän va skitskoj tydligen.
Gå kunde ja inte heller så me ena armen om polaren å andra om tjejen som kallade mej släpades ja in i stolen...

Väl där har ja ingen aning om ja gjorde bort mej men dom hade nämnt te min smått generade polare att dom aldrig sett nåt liknande :crash...

Har inte den blekaste va de va för dundershot ja fick (flytande, klar, lätt salt eller besk smak uppskattningsvis runt 2-3cl) men däremot vet ja att när ja drog ut senaste visdomstanden så fick ja dubbeldos Stesolid å de blev ja bara karatetrött av utan minneslucka...

Men substansen gjorde sitt jobb väl, för ja har än idag inget minne av nån spruta :yoparty...

Sorry för långt inlägg
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Låter som när jag fick GHB ish på sjukhuset inför en operation.

Satt i mammas knä och sjuksköterskan sa till henne att detta verkar fort så håll i honom.
Fort inom sjukvården är säkert 10 min tänkte mamma

Klunk

Pang och jag låg nästan i golvet.
Kommer ihåg att jag lekte med min timmerbil som jag fick först efter operationen, dvs jag hade ingen timmerbil ännu men jag är bergsäker på att jag lekte med den så jag var nog ganska fucked up.

Mamma säger bara att jag satt och fnissade i sängen :va
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja fick en dos av nåt herrejössesmedel när ja skulle dra ut en tand för ca 5 år sen, pga att ja e helt otroligt nålrädd :gnissla... Fick alltså medlet i förebyggande för bedövningssprutan...

Såhär gick de till... Via telefon fick ja reda på datum å tid. När ja berättat hur galet nålrädd ja va så va de inga problem me de MEN ja va tvungen å ha me mej nån dit, å ja fick absolut inte framföra ett fordon resten av dagen... Tyckte de lät lite skummt men ja ordnade me skjuts å sällskap...

Blev inkallad från väntrummet å dom frågade va ja vägde... Ja la på 10kg, better safe than sorry :D...
Dom bad mej sitta kvar för att medlet skulle få verka i 20-30min, minns att ja frågade om ja kunde sitta i väntrummet för ja hade percis börjat bläddra i en tidning. De gick fint så ja fortsatte me min tidning, nu börjar de roliga...

Läste inte utan ögnade bara igenom sidorna, minns att ja vände på en 4-5 blad... Sen e de kolsvart tills ja staplar ut från tandläkarbyggnaden som en A-lagare som varit inlåst en helg på glasbanken :hihi...

Har fått de efterberättat att dom ropade upp mitt namn, ja reste mej å tyckte väl att de susade lite väl i skallen för ja kläckte ur mej "fan, dehär e ju värre än en lördakväll" i väntrummet... De tyckte alla utom min vän va skitskoj tydligen.
Gå kunde ja inte heller så me ena armen om polaren å andra om tjejen som kallade mej släpades ja in i stolen...

Väl där har ja ingen aning om ja gjorde bort mej men dom hade nämnt te min smått generade polare att dom aldrig sett nåt liknande :crash...

Har inte den blekaste va de va för dundershot ja fick (flytande, klar, lätt salt eller besk smak uppskattningsvis runt 2-3cl) men däremot vet ja att när ja drog ut senaste visdomstanden så fick ja dubbeldos Stesolid å de blev ja bara karatetrött av utan minneslucka...

Men substansen gjorde sitt jobb väl, för ja har än idag inget minne av nån spruta :yoparty...

Sorry för långt inlägg

Mitt ex fick nåt liknande för hon har tandläkarskräck deluxe.
Hon gjorde inge speciellt o verka inte speciellt borta eller så, men däremot när vi skulle därifrån o dem fråga om hon ville boka in en ny tid så va de absolut iiiinga problem, hon tog gladerligen en ny tid till tandläkaren.
Frågade dan efter o hon hade inget minne av att hon bokat ny tid, för det var ju normalt inget hon ens skulle få för sig förens tänderna ramlar ur käften i stort sett. :D
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top