Det eviga Bulten 090916

E-Dahlin

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
Stockholm / Kungsholmen
Hoj
Nuvarande: -15 Aprilia Tuono Factory / Tidigare: -13 Aprilia RSV4 Factory APRC / -12 Yamaha R1 / -10 BMW S1000RR / - 10 CB1000R / -08 CBR 600RR / -09 CBR 1000RR / -08 CBR 1000RR / -08 CBR 600RR
Bilder

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla

Tack för jättefina bilder alla ni som fotar och lägger upp här!

Rammstein, jag brukar imponerad se på bilderna där du skrapar allt som går att skrapa i olika nedlägg, och wheelar där andra aldrig skulle fundera på det; men de här var nog de roligaste bilderna so far :yoparty
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Vem av er fotade alla potatisar som for förbi:)

Jag mötte er i bil så jag är oskyldig denna gång :)
Zeki, Sanna, Lasse? Någon som vill ta ansvar? :tungan

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla



Mjom...

Buhuuu, jag vill ju också fastna på bild. :Bugar

Mäh! Kollar seeeeen. Precis som Sannas bild :rolleyes: *hostar*
Fullt upp just nu :) Måste måla garage :crash

MEN VAFAN!!! Så nu måste man skaffa sillisar för att få bli fotad av mästerfotografen. Jag har ju inte rååååååd. :)

Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Vem av er fotade alla potatisar som for förbi:)

Sorry.. Hade plockat ihop då.. Blev lite mörkt när ni dök upp i klunga.. Om någon av er har en röd/svart honda och vit spräcklig hjälm fick jag nog med denna på en och annan bild från tidigare på kvällen.
 

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV650S K1
Sorry.. Hade plockat ihop då.. Blev lite mörkt när ni dök upp i klunga.. Om någon av er har en röd/svart honda och vit spräcklig hjälm fick jag nog med denna på en och annan bild från tidigare på kvällen.


Ja jag såg två fotografer i diket och resten i en klunga i dungen, jag vinkade åt er:)

Men ett stort tack till alla fotografer denna sommar, ni gör det enormt roligt att åka där:tummenupp
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
ingen bild på mig då? orange/ svart motard med nr 42 på sidan. gled förbi och gjorde peace-tecken med ena handen.
Var ju minnst 3 fotografer som sikta på mig iaf :Bugar
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta


Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D

Då har man något att se fram emot i vinter då :tuttar :banana (för bilderna kommer väll att publiceras på sh)
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Fan Amanda det verkar som om du behöver STOR plats för alla assistenter i vinter.. Är garaget tillräckligt?? :D
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top