Den kåte chilenarens sista sång

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Det var ju inte en dag för tidigt.
 

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Han kommer nog överklaga, men rätten var ju enig i sin dom så det kanske blir samma dom i en högre instans
 
Last edited:

tommi

Guest
hahahhahaaaaaaahh :D :D
fan vad skönt det känns med tanke på att han spydde galla över sverige och svenskarna, han kan inte ens äta svensk mat var ju en kommentar från aset hoppas att dom på kåken"inviger" honom i motvillig sex :tummenupp
 

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Jag tror fortfarande, dock utan att veta alla omständigheter kring fallet, att han är oskyldig.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tror fortfarande, dock utan att veta alla omständigheter kring fallet, att han är oskyldig.

Som jag säger igen, även om han är oskyldig så förtjänar han ett straff då han förpestar folks tillvaro med hans äckliga smörsång :mad:
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Bara det att han erkänt att dom hade en mysig stund och att han erbjöd den 18-åriga tjejen massage, gör att han förtjänar straffet... Klart han är skyldig!
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
om ens bästa försvarsargument är "titta på mig. Jag är jäkligt snygg. Jag behöver inte våldtag tjejer för att få dom i sängen" - ja då är man helt enkelt så pass puckad att man inte förtjänar att leva i det svenska samhället :tummenupp
 

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Jag citerar Gert Fylking......ÄNTLIGEN!!!!
(Dåren Beltran på tv4 nyheterna nyss...."Jag kommer kämpa tills jag dör"
......kämpa för vaddå kan man fråga sig?? "Grisen" har ju våldtagit....)
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Vet inget om Tito eller så, men undrar lite hur ofta folk blir dömda för något när ord står mot ord? Lite läskigt tycker jag. Det betyder ju i praktiken att nån kan dikta ihop vad fan som helst bara det verkar trovärdigt o få vem som helst dömd för vad som helst :S
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
skyldig eller inte skyldig, tycker det är jävligt skrämmande att en persons historia + två vittnen (som INTE SETT NÅGOT) kan skicka en människa i fängelse i två år...

sen visst, två år är inte farligt mycket, men när det gäller svenskt rättsystem så är det ju en evighet.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
skyldig eller inte skyldig, tycker det är jävligt skrämmande att en persons historia + ett vittne (som INTE SETT NÅGOT) kan skicka en människa i fängelse i två år...

sen visst, två år är inte farligt mycket, men när det gäller svenskt rättsystem så är det ju en evighet.

Jag tror 2 år är en livstid om man är oskyödig, även i praktiken då man blir av med jobb, lägenhet och what else.

Jävla brud, hon lockade honom säkert. :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag (utan att ha alla fakta i fallet) tycker att det verkar som om han är fälld på skrämmande dålig grund.

Däremot TROR jag att han är skyldig, men det är ju ingen grund att döma efter.

Här i Umeå dömdes en man för våldtäkt på sin tonårsdotter, och satt inne ett bra tag innan det visade sig att han var dömd helt utan teknisk bevisning, enbart på dotterns ord.

Dottern började sedemera anklaga olika präster i stan för att utföra ritualmord i kyrkorna på nätterna, samt att även dom hade våldtagit henne.

Så småningom gick det upp för rättsväsendet att hon inte hade gnista på alla stiften och hennes pappa friades.

Då hade pappan förlorat sin familj, sitt hus, sitt företag, en jäkla massa så kallade vänner, och en hel del annat...

Skadeståndet han fick var inte speciellt stort i sammanhanget....
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jag (utan att ha alla fakta i fallet) tycker att det verkar som om han är fälld på skrämmande dålig grund.

Däremot TROR jag att han är skyldig, men det är ju ingen grund att döma efter.

Här i Umeå dömdes en man för våldtäkt på sin tonårsdotter, och satt inne ett bra tag innan det visade sig att han var dömd helt utan teknisk bevisning, enbart på dotterns ord.

Dottern började sedemera anklaga olika präster i stan för att utföra ritualmord i kyrkorna på nätterna, samt att även dom hade våldtagit henne.

Så småningom gick det upp för rättsväsendet att hon inte hade gnista på alla stiften och hennes pappa friades.

Då hade pappan förlorat sin familj, sitt hus, sitt företag, en jäkla massa så kallade vänner, och en hel del annat...

Skadeståndet han fick var inte speciellt stort i sammanhanget....

Fy fan! :mad:
Hatar lögnhalsbrudarna lika mkt som våldtäcktsmännen! :huvet

I det fallet borde hon dömmas till straffknull, AV PAPPAN, för o jämna ut.. eller nått.. :va
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Där ser man. Ja, då är det väl bara att hoppas att han verkligen är skyldig så det skvätter om det. Är dock lite bekymrad över utvecklingen vi ser med dessa mediarättegångar där pöbeln ska sitta ditta och datta och grisa i något jävligt träligt för alla inblandade.

/perris
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top