Den helautomatiska toaletten.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nu har jag läst den här skit-tråden och konstaterat att folk verkar ha jävligt dålig kosthållning?
Bajsar kletigt gör man när man har magsjuka eller ätit otjänlig mat.

Och varför i helvetet äter folk Indiskt om dom bajsar halvrinnande syra efteråt?

Det finns ingen anledning att krydda "indiskt" om inte råvarorna är härskna och man vill dölja den smaken, äter jag en köttbit eller en fågel så vill jag känna den smaken, inte en brännande känsla av att man vill dölja den.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nu har jag läst den här skit-tråden och konstaterat att folk verkar ha jävligt dålig kosthållning?
Bajsar kletigt gör man när man har magsjuka eller ätit otjänlig mat.

Och varför i helvetet äter folk Indiskt om dom bajsar halvrinnande syra efteråt?

Det finns ingen anledning att krydda "indiskt" om inte råvarorna är härskna och man vill dölja den smaken, äter jag en köttbit eller en fågel så vill jag känna den smaken, inte en brännande känsla av att man vill dölja den.
Smaken är som baken får man väl säga då.. chili å curry är fantastiskt!
Tror glutenintoleransen spridit sig som en löpeld genom en miljöförgiftad befolkning och får oss att skita kladdigt av olika mjölprodukter.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag fortsätter nog hellre att ta en dusch efter nummer två. Utomlands brukar jag dock använda den speciella duschmunstycket som är till för ändamålet. :D
Fattar inte varför detta duschmunstycke inte är obligatoriskt på svenska toaletter när det är det i många länder som inte alls ligger i samma fas i utvecklingen.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Smaken är som baken får man väl säga då.. chili å curry är fantastiskt!
Tror glutenintoleransen spridit sig som en löpeld genom en miljöförgiftad befolkning och får oss att skita kladdigt av olika mjölprodukter.

Kan ju bero på att mycket bröd och bakverk görs med rent gluten istället för med mjöl, så gluteninnehållet är mycket högre nuförtiden än tidigare.
Själv har jag aldrig blivit lös i magen eller fått klisterskit av att äta kryddstark mat. Får det inte heller av att äta dålig mat speciellt lätt heller, iofs. Det jag får klisterbajs av är att äta mycket socker. :3freak
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag fortsätter nog hellre att ta en dusch efter nummer två. Utomlands brukar jag dock använda den speciella duschmunstycket som är till för ändamålet. :D
Fattar inte varför detta duschmunstycke inte är obligatoriskt på svenska toaletter när det är det i många länder som inte alls ligger i samma fas i utvecklingen.

Vi har! Det är tokenkelt att koppla in!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top