Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
en HD site så som ???

ja jag fiskar invite

HDBits är den överlägset bästa siten för .mkv & hela Blu-Ray's, dock har väl invite'n varit stängd hela 2009 om jag inte missminner mig. Man får helt enkelt byta till sig ett konto där.


Såg den för nån månad sen, helt ok. Ska visst ha biopremiär här i Sverige 4 dec.

Läste era inlägg när dom var nya och fick för mig att jag redan sett den och att den var het kass.. Dock måste jag tänkt på nån annan nyligen släppt mujahideen-war-movie! Såg den precis och frågan är om det inte är en av de bästa krigsfilmerna på bra länge?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Läste era inlägg när dom var nya och fick för mig att jag redan sett den och att den var het kass.. Dock måste jag tänkt på nån annan nyligen släppt mujahideen-war-movie! Såg den precis och frågan är om det inte är en av de bästa krigsfilmerna på bra länge?

Ähh, den med Leonardo var ju mycket bättre än denna.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ähh, den med Leonardo var ju mycket bättre än denna.
Body of Lies? Den går väl inte riktigt att kalla en krigsrulle på samma sätt som The Hurt Locker. Det var mer en normal amerikansk action-thriller.

THL var visserligen lugnare som film men jag tycker ändå den smäller högre än BoL. :D
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Precis, Body of lies jag syftade på. Kanske lite orättvist att jämföra dem men det har ju inte släppts tonvis av amerikanska krigsfilmer på sistone.
Jag såg en för några veckor sedan där en Sergeant skulle följa nån kista från en stupad soldat till hans sista vila.
Jag grät i slutet av filmen. Inte för att den var sorglig på det viset att man blev blödig. Men man grät för att den var så pinsamt usel! :mad:
Jag stängde av när det var 20 minuter kvar på rullen och jag var sugen på att straffa mig själv genom att hoppa från balkongen för att jag inte stängde av den efter 5 minuter :mad: x 1000000

Lätt den sämsta film jag har sett i år. Huvudrollsinnehavaren är en sån jag alltid glömmer namnet på, b-skådis som spelade in den där "osynlige mannen"-filmerna.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag gissar på att det är Taking Chance med Kevin Bacon du menar? Har inte sett den själv så jag kan inte uttala mig om filmen.

Jepp, så var det. Bespara dig lidandet och ge fan i att kolla på den. Eller så kollar du på den om du ännu inte har sett världens sämsta film genom tiderna. Den är så äckligt smörigt patriotisk så att en reklamfilm om 4:e juli med Obama i spetsen känns inte ens amerikansk i jämförelse med den.
Och då gillar jag ändå amerikanska filmer framför asiatiska skitgrejjer.
 

MikkE

Guest
Surrogates. Kanske har vart uppe förr men va fan..
[YOUTUBE-ID]htP5rRwM1hM[/YOUTUBE-ID]
 

SweeT

Lånar hellre ut flickvännen än hojjen !
Gick med
20 Feb 2009
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
District 9 är skit konstig coola effekter men den filmas som en dokumentär i början, sen blir de mer action film i slutet med coola alien vapen ;D :crash
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top