Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Originalet är en helt OK film, inget mästerverk direkt. Själva idén är lite bättre än själva utförandet, men den är sevärd helt klart.

Letar för fullt nu, tog kort dag idag :D Pissväder så jag kan nog trösta mig med en rulle på soffan :banana
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
just sett denna ikväll, helt ok. snyggt foto & setting, ganska originell och vacker.

[YOUTUBE-ID]08Nj6a8U2uk[/YOUTUBE-ID]
 

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Där du inte bor
Hoj
SV1000S -06
Kollade utan ljud så fick inte direkt nå hum om vad den handlar om, eller nivån på skådisarna. Men nog fan älskar jag själva utseendet. Och snubbe med sniperbössa? Ballt! :tummenupp
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Kollade utan ljud så fick inte direkt nå hum om vad den handlar om, eller nivån på skådisarna. Men nog fan älskar jag själva utseendet. Och snubbe med sniperbössa? Ballt! :tummenupp

hyr den, i recommend. har sina brister här och var, men känns ändå fräsch på sitt sätt. inte det vanliga som kommer ut ur hollywoodfabriken...
 

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Där du inte bor
Hoj
SV1000S -06
Denna finska (otippat va) "skräckrulle" verkar kunna vara något.

[YOUTUBE-ID]si8IqpZc8Fo[/YOUTUBE-ID]

Överdjävligt snyggt foto och recensionerna på IMDB låter mycket lovande. Tycks inte vara en dussin skräckis tack o lov.

Släpps på svensk DVD den 4:e Novemeber.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
Tänkte bara hoppa in och säga.. gillar ni zombiefilmer lika mycket som jag då jävlar.

Kolla på Zombieland såg den igår ++++ extrem skön, så ska en zombie komedi vara +++
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vart hittar jag alla dessa sköna filmer?

bukten är ju rätt kass
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...

nepp inte samma
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...

2012 är ju när jorden går under om du inte visste det. 21 december närmare bestämt. Lär nog komma många filmer och skit om det.
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Jag tror den här kommer vara grym :rodnar

[YOUTUBE-ID]2NOkQ4dYVaM[/YOUTUBE-ID]
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
2012 är ju när jorden går under om du inte visste det. 21 december närmare bestämt. Lär nog komma många filmer och skit om det.

Aha, nej det kände jag inte till faktiskt. Men å andra sidan så är jag inte en New age/kristen/sodomit/islamist/fredsaktivist etc utan en realist :näsblod
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top