Dagens blocket då..

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
la bud på den...erbjuder 6 000 kr med hänsyn till Henke Larssons stolar.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Ordet Fottat känner jag inte till tyvärr, du har tappat bort mig, jag menare: Dåtid av ordet fota, som att ta kort. dvs fotat =)

Håller med, fottat vet jag inte vad det är. Att fota något däremot, att ta ett fotografi av något. Således har man fotat något.
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Håller med, fottat vet jag inte vad det är. Att fota något däremot, att ta ett fotografi av något. Således har man fotat något.

Jag håller med dig om kawan. den ser verkligen inte "ny" ut. kolla bara på en motsvarighet som Suzuki GSXR K7 den ser ju många gånger modernare ut. även Yamaha R hojarna ser mkt bättre ut. Var iofs o kollade på en 636a (05?) för några veckor sedan och den såg mkt mer ut som de andra fräscha hojarna jag listade =)

Jag tror inte det är en 07a/ har svårt o tro det i alla fall
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Den här bilen har varit med om mycket ja du jävlar vad mycket den här bilen har varit med om den har träffat de flesta den här bilen och det har den även varit med om väldigt mycket sa jag det? samla på den här bilen hudfärgade stolar och henke larssons plåtfälgar.

En kvarts miljon, det går bra att betala nu tack.

det saknas en komentar ,Det bästa av allt ! "Jag har kört den! " precis som om det skulle öka värdet!(sagt av en säljare på mc firma i borås för sisådär 7 år sen. Då vi stod och diskutera en zx6r vit omlackad, priset var satt lite högt i klass med en splitterny 675 Daytona. Än idag kan jag inte glömma det han sa. Ha ha ha tror inte han jobbar kvar!
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Funderar på vad som är så speciellt med den här bilen - är det kanske Henke Larssons gamla sommarhjul som ökar värdet med över 100% kanske...?? Nästan så att man är sugen på att få höra historien (eller var det flera?)

http://www.blocket.se/stockholm/Audi_s6_a6_quattro_V6_Avant_Med_En_Historia_52847418.htm?aw=1


250 000:-
Audi A S6 med en fantastisk historia en bil med massor av historia otroligt körvänlig med otroliga köregenskaper en riktig pärla som har varit med om det mesta och träffat dom mesta en otroligt bra och härlig bil med en sådan historia att den är värd att samla.
Med allt i utrustnings väg från denna modell sänkt med bra kör prestanda och utrymme. Interiör audi Exclusivé med hudfärgat skinn och bekväma stolar. Tonade rutor och bekväm Comfort. Allt i utrustningsväg sommar och vinterdäck på fälg. Sommar däck på Henke Larssons gamla fälgar. En riktig crusare med destination mellan Skåne och Stockholm.Bud

EXTRAUPPGIFTER FRÅN BYTBIL
Märke: Audi Biltyp: Kombi
Modell: A6 AV 2.4 QUATTRO Färg: Blå
I trafik: 2007-06-27 Drivhjul: Fyrhjulsdriven
Hästkrafter: 176 Hk CO2-utsläpp: 264 g/km

Fanboy.

Är kamkedjan bytt? Audi V6-typfel.
 

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Ed
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
Funderar på vad som är så speciellt med den här bilen - är det kanske Henke Larssons gamla sommarhjul som ökar värdet med över 100% kanske...?? Nästan så att man är sugen på att få höra historien (eller var det flera?)

http://www.blocket.se/stockholm/Audi_s6_a6_quattro_V6_Avant_Med_En_Historia_52847418.htm?aw=1


250 000:-
Audi A S6 med en fantastisk historia en bil med massor av historia otroligt körvänlig med otroliga köregenskaper en riktig pärla som har varit med om det mesta och träffat dom mesta en otroligt bra och härlig bil med en sådan historia att den är värd att samla.
Med allt i utrustnings väg från denna modell sänkt med bra kör prestanda och utrymme. Interiör audi Exclusivé med hudfärgat skinn och bekväma stolar. Tonade rutor och bekväm Comfort. Allt i utrustningsväg sommar och vinterdäck på fälg. Sommar däck på Henke Larssons gamla fälgar. En riktig crusare med destination mellan Skåne och Stockholm.Bud

EXTRAUPPGIFTER FRÅN BYTBIL
Märke: Audi Biltyp: Kombi
Modell: A6 AV 2.4 QUATTRO Färg: Blå
I trafik: 2007-06-27 Drivhjul: Fyrhjulsdriven
Hästkrafter: 176 Hk CO2-utsläpp: 264 g/km

Hudfärgat skinn... Ha ha den var ny.
 

Deadmeat

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2014
Ort
Gråbo
Hoj
Yamaha Thundercat 600 -96
EXTRAUPPGIFTER FRÅN BYTBIL
Märke: Audi Biltyp: Kombi
Modell: A6 AV 2.4 QUATTRO Färg: Blå
I trafik: 2007-06-27 Drivhjul: Fyrhjulsdriven
Hästkrafter: 176 Hk CO2-utsläpp: 264 g/km[/QUOTE]

176 hk i en S6, tror inte det...
 

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Ort
Gävle
Hoj
na
det är en vanlig a6 och ej s6

Enligt annonsen är det ingen vanlig a6 utan en högst ovanlig med historik som gör den till samlingsobjekt..

Jag misstänker något av följande som motiverar prislappen, Elvis gömmer sig i bilen.. Påven föddes i bilen och navelsträngen finns kvar, signerad av Jesus.. Eller så avlades Eleonore i bilen, och videon ingår i köpet..
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Enligt annonsen är det ingen vanlig a6 utan en högst ovanlig med historik som gör den till samlingsobjekt..

Jag misstänker något av följande som motiverar prislappen, Elvis gömmer sig i bilen.. Påven föddes i bilen och navelsträngen finns kvar, signerad av Jesus.. Eller så avlades Eleonore i bilen, och videon ingår i köpet..

Nej, det speciella är ju att det är Henke Larssons fälgar. Det står ju klart och tydligt.
 
Gick med
1 May 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Kawasaki ZX9-R -02
Tycker att pris sättningen är knepig nu... värdet verkar hipp som happ......
Satte ut min och trodde jag låg ganska rätt, men vet i faan. :va Man ska tydligen nästan skänka bort medans en del tycks tro att man kan få hur mycket som helst... Min är en fin ZX9R -02, 5100 mil. Nya Bridgestone på och div. tillbehör. Jag satte straxt under 30000:- Dök upp en av samma årsmodell med 3000 mil och priset 20000:- ??? Samtidigt hittade jag en GPZ 1100 -95 med över 7000 mil för 24000:-??? Hur sätter man rätt pris? :va

Svara inte typ: Vem faan vill ha en Kawa???? Vad är rätt och vad är fel pris? Finns det någon mall???
Tur man inte köpte hojen ny... Då hade man nog gråtit blod :gnissla
http://www.blocket.se/sodermanland/Kawasaki_ZX9R_52664419.htm?ma=1

http://www.blocket.se/gavleborg/Kawasaki_ZX9R_Ninja_52915357.htm?ca=12&w=3

http://www.blocket.se/angelholm/Kawasaki_GPZ_1100_52908924.htm?ca=12&w=3
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top