Dagbokstråden

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)

Du får bryta ihop i komma igen, om ett par veckor börjar suget komma tillbaka.
Krya på dig. :tummenupp
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)

NU IGEN!!! :huvet

Du har ju gjort kraschandet till en vana. Vad hände den här gången?
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
VAFAN!! skaffa kraschkåpor till hojjen och kör bana istället innan likbilen kommer och hämtar dig!!!!!!!!........:huvet

Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Neonmannen skrollar ned och vad står det jo, 1:15.128 DÄR SATT DEN!!!!!

Cashbacks dag 1:a juni nästa, nytt bakdäck beställt. Då jäklar ska jag vara nere på minst 1.14 så äre bara!. Det är ju bara att bromsa senare o hårdare, gasa mer.

Bra jobbat där, snart får Neonmannen passa sig:)

Än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital!

Jag vill inte ha sällskap!
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
VAFAN!! skaffa kraschkåpor till hojjen och kör bana istället innan likbilen kommer och hämtar dig!!!!!!!!........:huvet

Ber om ursäkt på förhand, men jag tycker det verkar som att det är just krasckåpor han har..

Krya på dig Gabben så vi får se dig på vägarna igen.

Hörru Arwe, hur går det med hus och kropp? Framåt hoppas jag. Finns det någon slags tidsaspekt på när du hoppas få flytta?
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Ja vad hände igentligen...Vi hade fikat klart på eurostop i örebro och skulle vända hemåt. Inget ont anande så åker jag ut från parkeringen och kör faktiskt riktigt sakta runt i rondellen och rätar upp cyckeln för att köra rakt fram då händer det....hojen vänder upp sig på sidan och krashen är ett faktum :( en generator rem avlutade tisdagsåket för moi. 50 mil ca: efter förra årets avåkning...citadon håller mig någotsånär smärtfri just nu men redan nu känner jag mig bättre :) Jag är ändå tacksam för att det inte gick sämre men nog tycker jag det känns förjävligt...en generator rem....

Jag vill inte ha sällskap!

Vi alla hoppas på ditt sällskap framöver dock :)

Ber om ursäkt på förhand, men jag tycker det verkar som att det är just krasckåpor han har..

Krya på dig Gabben så vi får se dig på vägarna igen.

Hörru Arwe, hur går det med hus och kropp? Framåt hoppas jag. Finns det någon slags tidsaspekt på när du hoppas få flytta?


Tack :)
 
Last edited:

Gabby

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Ort
Västerås
Hoj
Er-6n -07
Ja vad hände igentligen...Vi hade fikat klart på eurostop i örebro och skulle vända hemåt. Inget ont anande så åker jag ut från parkeringen och kör faktiskt riktigt sakta runt i rondellen och rätar upp cyckeln för att köra rakt fram då händer det....hojen vänder upp sig på sidan och krashen är ett faktum :( en generator rem avlutade tisdagsåket för moi. 50 mil ca: efter förra årets avåkning...citadon håller mig någotsånär smärtfri just nu men redan nu känner jag mig bättre :) Jag är ändå tacksam för att det inte gick sämre men nog tycker jag det känns förjävligt...en generator rem....

Fy fan vad tråkigt! Hoppas du mår bättre snart och kommer ut på vägarna igen! Det var trevligt att träffas!
Mvh Helena
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
touring sväng med SMC ikväll från Köping. Fick bra support med vägval av SGM och Wasa, blev Sura, Skultuna, Salbohedhållet, Sala och Måns Olls och fika:tummenuppLite regn på väg hem men mest torrskodd:tummenupp
 
Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: SGM

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
-----
Ja vad hände igentligen...Vi hade fikat klart på eurostop i örebro och skulle vända hemåt. Inget ont anande så åker jag ut från parkeringen och kör faktiskt riktigt sakta runt i rondellen och rätar upp cyckeln för att köra rakt fram då händer det....
Tack :)

Tare piano Gabor-mannen.... :) hoppas du snart e igång igen och att ditt onda snart lämnar dig :näsblod
 

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Ort
kolsva
Hoj
09 ktm rc8r
Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)
Skönt att höra att du inte bröt sönder dig fullständigt,detta måste vara höjden av otur,så låg hastighet men trots det en otäck vurpa,jag satt ju så att säga på första parkett,inte utan att man får sig en tankeställare.
Vasa och jag fick nu nöjet att bekanta oss med Vivallas mest kriminella man samt ett flertal nyfikna Örebroare och som grädde på moset två av de snyggaste kvinnliga poliser jag har stött på:tungan
Hoppas du snart är på benen igen Bertil
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Hörru Arwe, hur går det med hus och kropp? Framåt hoppas jag. Finns det någon slags tidsaspekt på när du hoppas få flytta?
Det går framåt med bägge. Hoppas på att jag kan flytta in i mitten utav juli.

Vi alla hoppas på ditt sällskap framöver dock :)

Jodå det kan du räkna med. Vill inte att någon mer hamnar i statistiken.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
touring sväng med SMC ikväll från Köping. Fick bra support med vägval av SGM och Wasa, blev Sura, Skultuna, Salbohedhållet, Sala och Måns Olls och fika:tummenuppLite regn på väg hem men mest torrskodd:tummenupp

...lite otur med vädret som ställde om sig oväntat raskt, men vad gör man.
Dock har man helt fel hoj för den typen av utflykt, eller så får vi leta på vägar som svänger betydligt mer. :hihi

Så Gabor då....IGEN? :mad:

Kul att du är vid gott humör Gabor, den där hojen får vi offra snart tror jag, det bör finnas en dunk diesel och tändstickor i garaget hemma, kör vi på donkenparkeringen på tisdag? :hihi

/J
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
...lite otur med vädret som ställde om sig oväntat raskt, men vad gör man.
Dock har man helt fel hoj för den typen av utflykt, eller så får vi leta på vägar som svänger betydligt mer. :hihi

Så Gabor då....IGEN? :mad:

Kul att du är vid gott humör Gabor, den där hojen får vi offra snart tror jag, det bör finnas en dunk diesel och tändstickor i garaget hemma, kör vi på donkenparkeringen på tisdag? :hihi

/J


då behöver vi ju ingen grill tills imorrn i arboga!! :D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Skönt att höra att du inte bröt sönder dig fullständigt,detta måste vara höjden av otur,så låg hastighet men trots det en otäck vurpa,jag satt ju så att säga på första parkett,inte utan att man får sig en tankeställare.
Vasa och jag fick nu nöjet att bekanta oss med Vivallas mest kriminella man samt ett flertal nyfikna Örebroare och som grädde på moset två av de snyggaste kvinnliga poliser jag har stött på:tungan
Hoppas du snart är på benen igen Bertil

De två bruttorna kom till sjukan och hälsade på ;) Vivallas kriminelle snubbe behövde inte en nykrashad gixxer 07:a att sälja ? :D
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Vill bara tacka Bertil och wasa som än en gång sopa ihop smulorna efter min hoj medans jag tog plingplong taxi till närmaste hospital! Det är ovärderligt med kamrater som er när man råkar ut för skit som det i tisdags:tummenupp Något mördbultad men full av citadon så börjar jag sakta få perspektiv på eländet. Det kommer nog ta tid innan den kommer ut igen för luftning! Tack än en gång killar!!!:)

Fan va tråkigt att höra detta Gabor, men skönt att du inte bröt en massa eller drog på dig några allvarligare skador. Maximal otur du haft på gixxern alltså :huvet känns förjävligt att vi åkte före er från eurostop, men trodde ni var strax bakom och skulle komma ifatt, sen när ni aldrig gjorde det trodde vi nog att ni tagit nån annan väg tillbaks till köping. Hoppas du läker ihop snart, krya på dig :tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top