Dagbokstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Finfin dag, trots råddjursslakt blev den riktigt bra utan några personskador!

Bilder upp omgående !

Aj fan, klippte du ett rådjur idag? Eller var det underprovkörning av Ducce, Kribban skrev om någon tråkigt händelse:vaNu är sportis äckligt nyfiken!
Själv så fick jag tillbaka lite energi, tvättade o polerade Hojen samt en bil idag, och gjorde stan lite osäker på Köpingsyran..idag var det även Västmanland runt på mc, en kille hade stått och räknat till över 300 hojar hörde jag idag med mitt stora öra....även mälartrampet gick av stapeln idag, inte direkt smart lägga cykel och mc eventet på samma dag och på samma sträckor..nog för det var olika starttider.

Gabor 2 handlade 2 st knäpuckar åt mig av en tjomme som heter Peter på bjurhovda i Västerås, 200 pix, billigt. Tack för det:tummenupp
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Knäskrap hela dagen

Härligt härligt,nu har man kört med knäskrap idag åt båda hållen: Bugar

Undras om någon knäppte kort idag? En kille gick omkring o knäppte, och även Rotor med kamera modell mindre. Det var en kanondag på Hälla ring, flytet för mig infann sig direkt, och det blev bara bättre o bättre varje pass, det är så trevligt folk mc-kollektivet med:tummenupp, trots att det går rätt långsamt för mig om jag jämför mig med alla Kamikazemotarder.

När jag åkte hem så hade det inte varit en enda incident på banan heller, rätt bra betyg det med(hoppas det inte blev något för någon i den sista körningen)
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Härligt härligt,nu har man kört med knäskrap idag åt båda hållen: Bugar)

Grattis till att oskulden på knäpuckarna togs. Bäva månne folket på Kinnekulle i juni. :)

När jag åkte hem så hade det inte varit en enda incident på banan heller, rätt bra betyg det med(hoppas det inte blev något för någon i den sista körningen)

Inga krascher alls idag, deltagarna var så j...a bra. :tummenupp
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Ja, till och med jag lyckades hålla gummit i marken hela dagen även om det var på det berömda håret, inte bara en utan tre gånger. Man märker verkligen hur värmen tar på koncentrationen. Dock en väldigt trevlig dag! :tummenupp

Jag har förresten kidnappat en orange väst och den kommer inte tillbaka om inte SMC placerar 100.000:- i omärkta sedlar i min brevlåda senast imorgon bitti!!!

Tack för en kanondag allihop. Alltid välarrangerat och fullt med trevligt folk! :Bugar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ja, till och med jag lyckades hålla gummit i marken hela dagen även om det var på det berömda håret, inte bara en utan tre gånger. Man märker verkligen hur värmen tar på koncentrationen. Dock en väldigt trevlig dag! :tummenupp

Jag har förresten kidnappat en orange väst och den kommer inte tillbaka om inte SMC placerar 100.000:- i omärkta sedlar i min brevlåda senast imorgon bitti!!!

Tack för en kanondag allihop. Alltid välarrangerat och fullt med trevligt folk! :Bugar

Lät gött det gamla engelska blindhantverket :tummenupp - men vem var galningen i shorts, solbrillor och stövlar? Lär ha varit någon som rymt från sin övervakare? :va
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ja, till och med jag lyckades hålla gummit i marken hela dagen även om det var på det berömda håret, inte bara en utan tre gånger. Man märker verkligen hur värmen tar på koncentrationen. Dock en väldigt trevlig dag! :tummenupp

Jag har förresten kidnappat en orange väst och den kommer inte tillbaka om inte SMC placerar 100.000:- i omärkta sedlar i min brevlåda senast imorgon bitti!!!

Tack för en kanondag allihop. Alltid välarrangerat och fullt med trevligt folk! :Bugar

Håller med SGM, jävla gött ljud i den där :tummenupp
För visst var det du som var vid markan i lördags?
Jag, Almgren. och två flickor :tuttar satt vid fiket nere vid vägen och såg dig(?) dra på.
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Håller med SGM, jävla gött ljud i den där :tummenupp
För visst var det du som var vid markan i lördags?
Jag, Almgren. och två flickor :tuttar satt vid fiket nere vid vägen och såg dig(?) dra på.

Vafasen... Satt ni på "fel" ställe? Jo, jag var där och käkade lunch innan jag for vidare mot Uttersberg för morsdagsfirande så att man skulle ha söndagen fri för bankörningen på Hälla! Är det bra käk på stället vid vägen?

Ang. ljudet så tycker jag alltid att den låter så fjuttigt men det är ju för att man oftast hör den på tomgång bredvid mullrande litertwinnar och då hörs den ju inte alls. Men upp mot 10.000rpm låter det väl antagligen lite mer! :)

...men vem var galningen i shorts, solbrillor och stövlar? Lär ha varit någon som rymt från sin övervakare? :va

Såg du också honom? Själv hörde jag bara folk snacka om honom men jag såg honom aldrig. Undrar vad det kan bero på? :D:tungan
 
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Vafasen... Satt ni på "fel" ställe? Jo, jag var där och käkade lunch innan jag for vidare mot Uttersberg för morsdagsfirande så att man skulle ha söndagen fri för bankörningen på Hälla! Är det bra käk på stället vid vägen?

Ang. ljudet så tycker jag alltid att den låter så fjuttigt men det är ju för att man oftast hör den på tomgång bredvid mullrande litertwinnar och då hörs den ju inte alls. Men upp mot 10.000rpm låter det väl antagligen lite mer! :)



Såg du också honom? Själv hörde jag bara folk snacka om honom men jag såg honom aldrig. Undrar vad det kan bero på? :D:tungan

Ja, dom gamla nötterna tar ju inte kort där uppe och ärligt talat, vem har kontanter nuförtiden?
Jorå, det är la bra skit. Mycket grejer har dom med, allt från porr till sura nappar.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mycket grejer har dom med, allt från porr till sura nappar.

AAAAAAAH...så det var DET ni gjorde sist vi skulle ha samlings-fika på markan, tyckte ni såg lite knepiga ut när ni dök upp igen.

Är det någon ny grej ungdomen gör, äter man de sura napparna samtidigt, eller är det någon form av penetrering? :va
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
AAAAAAAH...så det var DET ni gjorde sist vi skulle ha samlings-fika på markan, tyckte ni såg lite knepiga ut när ni dök upp igen.

Är det någon ny grej ungdomen gör, äter man de sura napparna samtidigt, eller är det någon form av penetrering? :va


Hahaha håller med, nåt konstigt var det den gången..

Suranapparsex, hmm nää de va bättre förr :gammalJD vart är ungdomen på väg :tungan

Brassa i HelVetrt !11iiOne!oNE

OT: Fan Jerry har du några bilder du kan skicka åt mig, eller du kanske är på jobbet nu?
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Skönt att se att JD blivit utsläppt :krama

Hahaha håller med, nåt konstigt var det den gången..

Suranapparsex, hmm nää de va bättre förr :gammalJD vart är ungdomen på väg :tungan

Brassa i HelVetrt !11iiOne!oNE

OT: Fan Jerry har du några bilder du kan skicka åt mig, eller du kanske är på jobbet nu?
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Skönt att se att JD blivit utsläppt :krama

Tack :krama Jaa dom höll kvar mig länge, men jag var mer envis, tjatade mig ut vid 12 draget igår :D skönt att va hemma igen :tummenupp

Tack :krama Jaa dom höll kvar mig länge, men jag var mer envis, tjatade mig ut vid 12 draget igår :D skönt att va hemma igen :tummenupp

Edit: Tack för besöket alla ni som var förbi igår, Det uppskattade jag verkligen :krama Hojfolk är fan bäst :tummenupp

Nu ska jag dra kjEttingen i tackeT och BRassa helvet1!!ione!..
 
Last edited:

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
:hihi :hihi :hihi jag kan tro att de fick höra...eller blev de trötta på att se dig rejsa upp och ner i korridoren? wheelie på wheelie förbi expeditionen oxå säkert...:D
Skämt åsido...jävligt skönt att det gick så bra som det gick:pannkyss


Tack :krama Jaa dom höll kvar mig länge, men jag var mer envis, tjatade mig ut vid 12 draget igår :D skönt att va hemma igen :tummenupp



Edit: Tack för besöket alla ni som var förbi igår, Det uppskattade jag verkligen :krama Hojfolk är fan bäst :tummenupp

Nu ska jag dra kjEttingen i tackeT och BRassa helvet1!!ione!..
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
AAAAAAAH...så det var DET ni gjorde sist vi skulle ha samlings-fika på markan, tyckte ni såg lite knepiga ut när ni dök upp igen.

Är det någon ny grej ungdomen gör, äter man de sura napparna samtidigt, eller är det någon form av penetrering? :va

Man ska äta napparna samtidigt ja, inte penetrera, då är dom inte nå goda längre.

btw, vad har hänt med JD? :confused:
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top