Dagbokstråden

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Färdigjobbad för idag och har slitit häcken av mig!
Slänga ihop lite badkläder sen hoja iväg och bada lite:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Färdigjobbad för idag och har slitit häcken av mig!
Slänga ihop lite badkläder sen hoja iväg och bada lite:)

Bara vattnet som fattas och lite solvärme så skall sportis svalka sig i poolen:tummenupp
 

Bifogat

  • färdig.jpg
    färdig.jpg
    243.9 KB · Visningar: 57

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Vakna 06.30 idag och så kommer det bli de närmsta 5-6 veckorna nu! första dagen på jobbet idag, var lite enformigt men helt okej tycker jag, fan vilka roliga trehjulingar dom hade där när man skulle ner till arkivet :D gick fan snabbare än 125an :crash efter det blev det ett stenhårt bröst pass på gymmet riktigt slut man var efter det... drog i mig en banan sen ut och tvätta hojjen då jag har tänkte vara snäll och lämna in den ren och fin till servicen så kanske dom var lite snällare:Bugar nu väntar grillat revbensspjäll, kyckling och hamburgare till de serveras sallad och lite pasta och potatissallad, mummsens!!!:tuttar och imorrn är det tisdag:wiggle
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
jag har vart inomhus hela dagen idag, en sval källare dessutom, ´(jobbet)
så när jag kom hem så tänkte jag ta mig ut å banjospåra lite, men sen så slog det mig! jag har ju en spansk geggmoppe! :glömdet
menvafan, jag har stora fötter med ett jävla vrid i, så jag sprang spåret ett varv, tog ca 25min,
efter det så var jag lite småsvettig och förtjänade ett bad

ska förgasarpyssla lite nu i veckan så ska vi nog se att skiten hoppar igång:rolleyes:
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Idag var jag till kul cyckel affären:) Där blev jag omhändertagen av proffs som dyvla på mig grejor för hundratals kronor :Almgren och keno måste vart världens lycko rekrytering för funbike då jag numer upplever affärn trevlig och kompetent:tummenupp Hoppas er chef förstår värdet av er insatts då jag utan knorr betalade 209:skrämd spänn för ett oljefilter!:D
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Sicket lyxx :p
Fan sugen på att bada jag med, skulle va skönt att motions simma lite

Blev lite Hjälmarswimming =P..bara lubba rakt ut för det var riktigt skönt i vattnet!
 

Bifogat

  • DSC00197.JPG
    DSC00197.JPG
    74.7 KB · Visningar: 51
Last edited by a moderator:

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Idag var jag till kul cyckel affären:) Där blev jag omhändertagen av proffs som dyvla på mig grejor för hundratals kronor :Almgren och keno måste vart världens lycko rekrytering för funbike då jag numer upplever affärn trevlig och kompetent:tummenupp Hoppas er chef förstår värdet av er insatts då jag utan knorr betalade 209:skrämd spänn för ett oljefilter!:D

:skrämd
Eru klok eller??? De går ju fan å tvätta flitret i fotogen å använda de minst 100ggr till :näsblod

:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...uja, midsommar :fyllisar, nyktra till, crossträning i Norberg, cylinderfotspackning ger upp oförklarligt, hem och börja riva, badpaus, äta/sova, upp med tuppen igår och av med cyllen - jobba (vem fan uppfann arbete? :crash) - hem, oljeserva volvon, löpträning, äta, däcka, upp med tuppen igen, dit med frisk cyllefotspackning, ihop med nästan allt innan det var dags att åka till jobbet...och där är man nu. :näsblod

När skall man hinna med gräsmattan? :hihi

Tror jag skippar tisdagskörning idag, det är förjävla varmt för mc...kan bli bad istället - helst av allt vill jag ut på crossbanan, men det är absolut för varmt och dammigt för det. Varför är sommarväder i Sverige alltid av/på?

Regnar det är det skyfall under lång tid, är det fint väder är det fint på allvar. :hihi (Märk väl, klagar inte, bara reflekterar :D ).

Jobb var det ja...urk. Over&Out
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
1600 spänn fattigare men vad är det mot en dag på åsen.:tummenupp
8 juli, here i come.:yoparty
Hoppas på liiiiite bättre väder än sist:huvet
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Själv fick jag ett nytt jobb idag! Byter från chef i stålbranschen till fastighetsbranschen:tummenupp
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Vildsvin och jag tog en riktigt skön kvällstur! T-tuna, Tillberga, Julpa, Lillhärad, Suraåsen, Ramnäs och Skerikevägen, skön blandning av all sorts åkning. Lite fika på café gränden som avslutning. Vi stannade till vid Shellmacken för att vildsvin skulle köpa lite snus och det slutade med att man blev bjuden på choklad av två fina/fulla flickor! :D Kommer aldrig göra mig av med hojen om det är sånt som gäller!! :tummenupp Nu sitter man och avnjuter en Staropramen:öl
 

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Vildsvin och jag tog en riktigt skön kvällstur! T-tuna, Tillberga, Julpa, Lillhärad, Suraåsen, Ramnäs och Skerikevägen, skön blandning av all sorts åkning. Lite fika på café gränden som avslutning. Vi stannade till vid Shellmacken för att vildsvin skulle köpa lite snus och det slutade med att man blev bjuden på choklad av två fina/fulla flickor! :D Kommer aldrig göra mig av med hojen om det är sånt som gäller!! :tummenupp Nu sitter man och avnjuter en Staropramen:öl

Antar att det var er vi vinka på vid kajfiket?:)
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top