Däckval till bandag Falkenberg den 24

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Mölndal
Hoj
ZX10R-2011
Power 4 är utmärkta om det blir växlande väder.

Nya Pirelli däck lev idag till dörren. Tur sambon tog imot. Ingen som ringde och kollade om vi var hemma.

Men vädret den 24 visar på smhi sol o regn..:va. Kanske ska ta med däckjärn till banan.. Power 4 kanske funkar vi blöt väderlek på bana?:confused:
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Letar däcktryck till pirelli diablo supercorsa sp hittar dåligt med info. :confused:

Intresserad av tryck; gata och Bana.

Fick på däcken men upptäcke att däckventilerna är mindre.. och då passar inte min pistolmunstycke med manometer. Däckventilerna är ju endast 1 tiondel mindre än de gamla.. Jösses helt otroligt.. :huvet åkte och kollade och Preems passar.. Trodde inte det fanns olika storlekar!:va
 

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
Letar däcktryck till pirelli diablo supercorsa sp hittar dåligt med info. :confused:

Intresserad av tryck; gata och Bana.

Fick på däcken men upptäcke att däckventilerna är mindre.. och då passar inte min pistolmunstycke med manometer. Däckventilerna är ju endast 1 tiondel mindre än de gamla.. Jösses helt otroligt.. :huvet åkte och kollade och Preems passar.. Trodde inte det fanns olika storlekar!:va

Beror ju på temp mm, men runt 2.1 fram och 1.7-1.8 bak skulle jag börja med på bana.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Lånar tråden lite och undrar om ngn vet vad jag bör ha för tryck i mina nya bridgstone R10.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top