Cool modd av skinnstället

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Jösses.. Någon som behöver lite tid i gymmet.
Haha beror på vad man tränar för, alla kan ju inte träna för volym...
Men efter att ha simmat i 7 år nånting, 7ggr i veckan sista året, därefter en 2års period med gym 2-3ggr i veckan och nu senaste året ca 5ggr i veckan (förutom nån vecka då jag inte hunnit) så kan jag väl inte ses som helt otränad direkt :rolleyes:. Men tänkte nog se över kost och upplägg lite nu till hösten iaf ;)

Men du ska väl inte köpa en Suzuki Marauder?
Haha nä föfan :zpy, drog till med nå skit bara. Kommer nog köra gammelgixxer ett tag till. Uppdatera till lite nyare sporthoj om jag har råd och sen köpa ngt betydligt modernare när jag är klar med studierna!
 
Last edited:

R5+1

Guest
Han går på KTH. Så med de där armarna så har han säkert redan störst biceps på hela skolan.

Arma människa... Men om KåTe Hå kommer och gör närmanden kan han nog skinna den fan. Och han gjorde ju ett klipp med försäkringsbolaget kan man säga.

När du är klar med utstyrseln kan du ju höra med Skattemyndigheten om du får byta namn till Frans!

Puh! Nu har jag slut på ordlekar för ett tag. Ska ta tag i kaffekoppen i stället och sen tvätta stället som drog åt sig smuts på Gåsen i helgen.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Haha beror på vad man tränar för, alla kan ju inte träna för volym...
Men efter att ha simmat i 7 år nånting, 7ggr i veckan sista året, därefter en 2års period med gym 2-3ggr i veckan och nu senaste året ca 5ggr i veckan (förutom nån vecka då jag inte hunnit) så kan jag väl inte ses som helt otränad direkt :rolleyes:. Men tänkte nog se över kost och upplägg lite nu till hösten iaf ;)

Alla kan inte träna för volym, men det är ju synd att träna för att se ut som man svalt en ribbstol. :tummenupp
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fantastiskt! Nu kanske till och med jag ska tjöpa ett ställ.
 

Il Vichingo

Medlem
Gick med
21 Oct 2007
Ort
Farsta
Hoj
GSXR-1000 K8
Tror du att du kan slita dig från dina frans och lädertanga drömmar och ladda upp lite bilder ifrån gelleråsen istället? :krama
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top