Commercial Bank Grand Prix of Qatar - Losail International Circuit Qatar

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Kan någon vara vänlig att lägga upp resultatet från MotoGP FP1?
Någon sniken jävel har sabbat motogp.com fullständigt, går inte ens att följa live timing utan att betala.
 

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Västervik
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Kan någon vara vänlig att lägga upp resultatet från MotoGP FP1?
Någon sniken jävel har sabbat motogp.com fullständigt, går inte ens att följa live timing utan att betala.

Nån sniken hjävel har sabbat... går inte följa utan att betala... vem är det som är sniken :crash :7peta :hihi
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Rossi 9:a :huvet Nu måste det ju efter all SH logik innebära att #46 är sopslut :rolleyes:
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Förbannat var läcker aprilian är! Kan nog bli lurigt fram igenom, satan vad dammigt det var utanför banan. Tungan rätt i mun när man seglar ut där:gnissla
 

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Ort
Gotland
Hoj
Ducati 916
Rossi 9:a :huvet Nu måste det ju efter all SH logik innebära att #46 är sopslut :rolleyes:

Om man kollar analysen på hur varven ser ut, så ser man snabbt att han i stabilitet ligger runt 5:e. Han satte inget "snabbt varv" bara... Liiiite bättre borde det alltså gå på söndag :)
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tyckte han spela upp förväntningarna ordentligt i supportklassen, men är uppriktigt besviken. Jag såg inte Miller vifta eller peka finger en enda gång.. inte en gång, måste vara rekord
 

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Ort
Linköping
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Tyckte han spela upp förväntningarna ordentligt i supportklassen, men är uppriktigt besviken. Jag såg inte Miller vifta eller peka finger en enda gång.. inte en gång, måste vara rekord

Den biten stod Crutchlow för när han blev hindrad av Di Meglio :D
 

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Västervik
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Känns som classic Rossi att inte sätt nån kanontid under träning och sen blixtra till under race :tummenupp
 

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös för tillfället
Köp videopasset o kolla via motogp.com istället så kan du se allt när du vill o slipper de usla okunniga viasprattkommentatorerna. Aktivera No spoiler så riskerar man inte att få reda på resultatet när man öppnar appen.

Tyckte förr att kommentatorerna på motogp.com hade mer driv och piskade upp stämningen på ett bra sätt. Men nu tycker jag att Nick Harris på motogp.com är asjobbig att lyssna på :zpy.
Det blev Viaplay i år.
 

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Nick Harris har fått en ny sidekick som babblade på rätt så rejält så han (Harris) fick inte lika mycket utrymme som tidigare. Jag tycker han är ok men lite tjötig kanske.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Efter MotoGP FP1, Moto3 FP2 och Moto2 FP2 har jag tröttnat rejält på Viasat Motors kommentatorer. Visst, det är inte så jättekunniga och inte så bra kommentatorer. Men största problemet är ju svenskan, det låter ju så mycket bättre och coolare på engelska.

Tacka vet jag BBC när de sände MotoGP eller BT-sport.

Men samtidigt får jag stå ut för det är himla bekvämt att bara slå på TV'n och har alla träningar och QP samt racen.
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Det var ju ett jävla tjat om kommentatorer hit och dit. FOKUS på förarna och tiderna nu FFS gubbs!

Aleix imponerade stort, även om det bara var över ett varv!
Duccarna ser stabila ut, även om de inte drämde in några monstervarv.
Lorenzo såg också stabil ut med sin race-sim.
Abraham bästa Open Honda i år?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Det mesta var sig extremt likt, tyckte jag. Ju längre säsongen går, desto mer likt lär det bli. Zzz.

Tur att Moto3 finns, annars skulle det vara rätt tråkigt.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det mesta var sig extremt likt, tyckte jag. Ju längre säsongen går, desto mer likt lär det bli. Zzz.

Tur att Moto3 finns, annars skulle det vara rätt tråkigt.

För att ha gått en ynka träning (för det är väl den Du syftar på) tycker jag precis tvärt om. Nya team och nya namn ganska hyfsat högt upp i listan kan ju snarare ses som positivt utvecklande än att "Det mesta var sig extremt likt"!!
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top