Casey Stoner to test for HRC

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Verkar som om några är liiite avundsjuka på Melandris dam :tuttar
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Just flickvän Melandri är ett blickfång.
Det jag tycker är roligast är när Marco kommer in och sätter sig i sin stol, då kommer hon efter och sätter sig på knä bredvid honom, liksom för att hylla honom och visa att det är han som bestämmer.
Säkert en överenskommelse, just DÄR måste han få känna sig stor och bäst. Oavsett.

Hon kanske bara älskar honom :tummenupp
 

Smagatusk

Guest
Jag har tänkt i precis samma banor, är inte han den ända föraren genom tiderna där frugan agerar paraplytjej i typ alla race? Man får känslan av att hon är en rätt krävande människa... men jag kan ju ha fel såklart.

Hans fru har följt honom sen hon var 14 år gammal, så jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande.
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Hans fru har följt honom sen hon var 14 år gammal, så jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande.

Visst var hon någon sorts groupie som ville få en autograf av Casey någonstans på kroppen? :)
Vore väl inte första gången som en tjej visar andra sidor först efter att man blivit sambo/gift. Kommer att tänka på en del av mina egna gamla kamrater som blivit förslavade :tuttar

HerrSvamp: jag tror vi har olika smak gällande damer...
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Hans fru har följt honom sen hon var 14 år gammal, så jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande.
Jo, vid 14 års ålder brukar man ju tänka förnuftigt och långsiktigt när man väljer partner.
 

Smagatusk

Guest
Visst var hon någon sorts groupie som ville få en autograf av Casey någonstans på kroppen? :)
Vore väl inte första gången som en tjej visar andra sidor först efter att man blivit sambo/gift. Kommer att tänka på en del av mina egna gamla kamrater som blivit förslavade :tuttar

HerrSvamp: jag tror vi har olika smak gällande damer...

Jo, om man nu kan klassa en fjortis som groupie. Hon ville ha autografen på magen om jag inte minns fel.

Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av. Har han ingen egen vilja? En världsmästare, oavsett sport, är nog inget mähä utan envisa personer utan dess like. Men belackarna känner kanske Stoner genom sig själva.
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av.
Många på det här forumet. Om du skulle ställa samma fråga till en population med mer erfarenhet av att vara vuxen och leva i parförhålllanden skulle ”många” möjligen bli ”ett fåtal”.

Samma sak gäller ju alla spörsmål på det här forumet: genus, politik, intressen, värderingar. Majoriteten av medlemmarna är unga (oftast) män (alltid) som verkar ha ett mycket snävt perspektiv på det mesta.
 
Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av. Har han ingen egen vilja? En världsmästare, oavsett sport, är nog inget mähä utan envisa personer utan dess like. Men belackarna känner kanske Stoner genom sig själva.
Jag tror inte för en sekund att hon var anledningen till att Casey slutade. Varför skulle hon isf ha "tillåtit" honom att fortsätta rejsa men med bilar?

Han var trött på "skiten" och vill hem till Australien, det är vad jag tror.
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Jo, om man nu kan klassa en fjortis som groupie. Hon ville ha autografen på magen om jag inte minns fel.

Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av. Har han ingen egen vilja? En världsmästare, oavsett sport, är nog inget mähä utan envisa personer utan dess like. Men belackarna känner kanske Stoner genom sig själva.

Nej att det är hennes fel är ju rena spekulationer. Stoner själv har ju sagt att han inte är nöjd med hur MotoGp drivs så det är ju säkert i alla fall en del av sanningen.
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Många på det här forumet. Om du skulle ställa samma fråga till en population med mer erfarenhet av att vara vuxen och leva i parförhålllanden skulle ”många” möjligen bli ”ett fåtal”.

Helt OT men där tror jag du har fel min vän. En vågad gissning är att snittåldern i den här delen av forumet ligger någonstans mellan 30 och 40år med gedigen erfarenhet av det motsatta könet.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Helt OT men där tror jag du har fel min vän. En vågad gissning är att snittåldern i den här delen av forumet ligger någonstans mellan 30 och 40år med gedigen erfarenhet av det motsatta könet.
De flesta av dem som skriver här, som jag själv träffat eller vet vilka de är, är runt 40, har ett eller flera barn osv så Radare är mycket riktigt ute på en av sina alltför vanliga bärturer.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
P€RRA;5862612 skrev:
De flesta av dem som skriver här, som jag själv träffat eller vet vilka de är, är runt 40, har ett eller flera barn osv så Radare är mycket riktigt ute på en av sina alltför vanliga bärturer.

Ursäkta en näsvis fråga, men är det du och Radare på din avatar?
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
...snittåldern i den här delen av forumet ligger någonstans mellan 30 och 40år med gedigen erfarenhet av det motsatta könet.
Menade inte den här delen av forumet utan sporthoj.com som helhet.

Och att döma av det grötmyndiga hö-hö:andet varje gång det skrivs om manligt och kvinnligt på sporthoj.com kan man enkelt dra slutsatsen att ”gedigen erfarenhet” inte är ett speciellt exakt mått.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top