Cagiva Mito 125!

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
NSR_Martin skrev:
Låter för billigt tycker jag, en ny honda ligger på 60'... Husqvarnan är rätt ovanlig och jag tror inte den är billigare....
125cc Skulle jag nog aldrig få för mig tanken att köpa ny.... Tung MC därimot är helt okej, go känsla med nått helt nytt som ingen haft innan en själv.


öö, jag kolla på en sån förut.


Okej, kollade nu. 58 000kr kosta den. 05:a
 

hs01jowe

Rocker
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Triumph Bonneville T100 Såld 2014
hur stor skillnad är det på hur mycket en rs och en nsr varvar innan det blir stopp? man vill ju ha en som är varv villig så att man verkligen kan dra ut på växlarna vid omkörningar.. :D
 

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
hs01jowe skrev:
hur stor skillnad är det på hur mycket en rs och en nsr varvar innan det blir stopp? man vill ju ha en som är varv villig så att man verkligen kan dra ut på växlarna vid omkörningar.. :D

kan ju säga att en rs är ruggit varvillig!
nsr har jag ingen aning om, men för sjutton det är ju tvåtakt det ska varvas! ;)
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
CBR´n kan man slänga direkt om man vill ha minsta ös,sport,racing.

Det enda den är bra på är bensinförbrukningen som är väldigt låg.

Köp RS Prilla !
 

Solid snake

Guest
philsson skrev:
lätt att jag är. :D Den hojen äger ju. :yoparty


Japp, hade gärna haft en sån, om jag hade haft råd eller nåt.

Sen e det ju det med reservdelar till den nya, har för mig att dom var lite svåra att få tag i.

Men det e ju inte lönt att köpa en sån nu, fanns inga på blocket när jag köpte min förra o inte när jag köpte min andra, annars hade jag nog haft en sån. :)
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Japp, hade gärna haft en sån, om jag hade haft råd eller nåt.

Sen e det ju det med reservdelar till den nya, har för mig att dom var lite svåra att få tag i.

Men det e ju inte lönt att köpa en sån nu, fanns inga på blocket när jag köpte min förra o inte när jag köpte min andra, annars hade jag nog haft en sån. :)
dom är väldigt sällsynta men fina är dom. med reservdelar borde inte vara så svårt.. mest dyrt antar jag.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
spectre skrev:
Jepp, Yamaha Center har nog inga större problem att få fram delar.

Men det är nog kinkigare på andra ställen, addemoto etc.
precis.. originaldelar finns alltid till nyare hojar. inte som till min gamla skrutt som inte ens honda själva har delarna. :D
Men original är alltid dyrast!. :huvet
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
hs01jowe skrev:
hur stor skillnad är det på hur mycket en rs och en nsr varvar innan det blir stopp? man vill ju ha en som är varv villig så att man verkligen kan dra ut på växlarna vid omkörningar.. :D
Varvvillighet har inte så mycket med att dra ut på växlarna o göra... Min WR är ruskigt högvarvig o varvvillig, men den får man växla som en idiot på med... Enduro så jämförelsen haltar lite, men ändå.

Dra ut på växlarna så ska man ju ha en "icke tätstegad" (vad heter det?) växellåda och ett brett effektregister, typ....En vild gissning utan nån som helst grund är att NSRen har bredare register, bättre botten, men RSen har bättre topp. Bara vad jag tror, har ingen somhelst grund för det, nån som vet?
 

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Kävlinge
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
mito ska d va ;)
 

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Kävlinge
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
sure! bara o plinga!
 

Solid snake

Guest
^XceeD^ skrev:
sure! bara o plinga!


Okaj, jag ska på "fest" snart idag, hmm, undrar hur kul det blir. :rolleyes:

Höll på att slå ihjäl mig nyss när jag skulle in i garaget, fan is över hela marken. :4skrika
 

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Kävlinge
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
haha, gött ;)..jag ska dra o åka skidor imorron...wiiiie
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top