Bulten pics 090902

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Yeah, nice pics.

När jag och Mattias va på daz bolt och filmade lite för ett par år sen så stannade en snubbe i yttern av fotokurvan för att kolla. Killen som filmade oss från vägkanten körde sin hoj emellanåt och hade kul han också. Men han gick av i fotokurvan och klippte båda benen på han som stod och kollade, vilka han förstås bröt.

Såå.... det kan vara olämpligt att stå och fota i yttern.

Think about it, men keep the good work up och åter igen, nice pics!

Tack! :)
Du har helt rätt RoLLER. Fått både en och annan moral predikning eller utplädering utav värsta tänkbara scenarion.
Jag kan bara säga "- Jag är fullt medveten om risken.
" Skulle jag tycka att det var värt att få benen klippta?
Beror på hur bra bilden blev.
Men för att inte hamna på någon annans samvete vilket jag skulle kunna leva desto mindre med så tänker jag alltid extra på hur/var jag står.
Därav också det kraftiga zoom objektivet.
Vill ha en någolunda chans att hinna undan om olyckan är framme.
Jag är ju ändå medveten om vad som kommer/kan hända.
Såg otäckare saker ske den dagen med folk som inte var lika medvetna om hur bulten kan te sig en onsdag.
Låter hela den biten vara osagd och lämnad därhän då jag anser att är man ingen ängel själv kan man lika väl hålla käften.
Det är upp till var och en att ta vara på sig själv och ta ansvar för sina egna handlingar.
Men tack för omtanken :krama ( <----- betyder det där verkligen krama? Är det ingen annan som reagerat på att det ser ut som att de slätar av varandra? appropå nada... )
 

Slike

Bikerboyz.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Norrby
Hoj
XR650R Crf450x
Tack! :)
Du har helt rätt RoLLER. Fått både en och annan moral predikning eller utplädering utav värsta tänkbara scenarion.
Jag kan bara säga "- Jag är fullt medveten om risken.
" Skulle jag tycka att det var värt att få benen klippta?
Beror på hur bra bilden blev.
Men för att inte hamna på någon annans samvete vilket jag skulle kunna leva desto mindre med så tänker jag alltid extra på hur/var jag står.
Därav också det kraftiga zoom objektivet.
Vill ha en någolunda chans att hinna undan om olyckan är framme.
Jag är ju ändå medveten om vad som kommer/kan hända.
Såg otäckare saker ske den dagen med folk som inte var lika medvetna om hur bulten kan te sig en onsdag.
Låter hela den biten vara osagd och lämnad därhän då jag anser att är man ingen ängel själv kan man lika väl hålla käften.
Det är upp till var och en att ta vara på sig själv och ta ansvar för sina egna handlingar.
Men tack för omtanken :krama ( <----- betyder det där verkligen krama? Är det ingen annan som reagerat på att det ser ut som att de slätar av varandra? appropå nada... )

Men hjärtat va det här du satt å höll på när du sa att du var upptagen med jobb? :D

Annars så gymma bilder.. speciellt på mig å pabblobitch :yoparty
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Å jag kom med oxå :) Ser liiiite stelt ut på den där vibrerande saken :D:D
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top