Bulten 2011-06-05

buhus

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2010
Ort
Örby
Hoj
2006 Triumph Daytona 675
Läckra bilder som alltid. Tack, alltid kul att se att en nytvätt av hojen gav resultat =D
 

maxb

Medlem
Gick med
8 Sep 2010
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R 636 -04
Sjyssta bilder! :) Skulle man kunna få BAB_2078 i fullt format?

Återigen, grymma bilder!
 

08an

Sporthojsnörd
Gick med
27 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
MT10 SP
Tack för det!

Får jag din e-postadress så kommer bilden ... :)
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Du har ingen bild på mig med den oranga honda horneten som åkte med dom andra två blåa hornetsen?
 

buhus

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2010
Ort
Örby
Hoj
2006 Triumph Daytona 675
Tja igen, jag skulle bli kanonglad om du kunde skicka över BAB_2135 i full kvalitet oxå, blir en ny bakgrundsbild =)

buhus@hotmail.com
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
attans då! det var synd! men ni var ju två stycken som stod där och plåtade samtidigt :p frågan är bara när han den andre killens bilder kommer upp! :p

jodå, de kommer, men jag har över 1000 bilder att gå igenom, men jag tror jag har några ok på dig och dina kompisar.

och tja jag är inte snabb men jag är långsam..
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
jodå, de kommer, men jag har över 1000 bilder att gå igenom, men jag tror jag har några ok på dig och dina kompisar.

och tja jag är inte snabb men jag är långsam..

Like i use to say.... Its short but thin...... Opps..... did i say that out loud? :S:D
 

maxb

Medlem
Gick med
8 Sep 2010
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R 636 -04
F.ö så tycker jag att ett tack är på plats, inte bara för att ni knäpper fina bilder, utan även för att ni orkar redigera dem och lägga upp dem på nätet bara för att vi ska få kika på dem :)

Så tack!
 

Helgon1

Nybörjare
Gick med
22 May 2011
Ort
Allerum/Ängelholm
Hoj
Yamaha FZ8-N -12
sir-väs, om man vill använda en av dina bilder på t.ex fb, är det ok? Vill du att jag skriver till vem som tagit bilden?

Håller med ovanstående, hur kul som helst att titta på sig själv när man kommer hem, att ni inte ledsnar på oss =)

P.S. Du behöver inte maila, jag tror att jag lyckats spara ner bilden på mitt skrivbord tills jag får ok från dig. D.S (det är jag på bild 0215 =)
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Grymt! :) Finns det någon möjlighet att få ett par i full upplösning? :)

det går säkert att ordna.
maila mig vilka det är du vill ha så fixar vi det.

sir-väs, om man vill använda en av dina bilder på t.ex fb, är det ok? Vill du att jag skriver till vem som tagit bilden?

Håller med ovanstående, hur kul som helst att titta på sig själv när man kommer hem, att ni inte ledsnar på oss =)

P.S. Du behöver inte maila, jag tror att jag lyckats spara ner bilden på mitt skrivbord tills jag får ok från dig. D.S (det är jag på bild 0215 =)

Som jag ser det så om det är du som är på bilden så får du göra i princip vad du vill med den för eget bruk, dvs du får inte sälja/överlåta den eller säga att du tagit den, men annars får du göra i princip vad du vill med den.
Du behöver inte skriva vem som tagit den om du inte känner för det.

vill du ha den på mail så är det inget problem, jag brukar försöka ta i serie så det finns kanske fler som passar bättre.
 
Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top