Bulten 130525

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här är mina bilder från Bulten 2013-05-25.

Labbade rätt mkt med slutartider och bländare idag, och eftersom jag är rätt kass på det där så är mkt kastat i soptunnan. Men en del överlevde gallringen iaf.

Och så får jag tacka "Lillarosen" för trevligt sällskap :kär

edit: eisbaer tänker jag inte tacka för sällskapet eftersom han bara ger mig komplex när han langar fram sin utrustning..













Resten finns här: https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5881976700689401489
 
Last edited:

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Snyggt .. såg att jag lyckats hamna på andra änden av en kamera för ovanlighetens skull.
Gå det att få i fullformat ? IMG_6558.JPG :rock
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Last edited:

Shawn R1

Guest
Hej, jag lånar tråden lite!

Jag var också ute idag och fotade. Det var första gången så bilderna blev inte uberbra men det får duga för den här gången.
Här har ni bilderna: http://flic.kr/s/aHsjFoTEmW

Vill du ha någon bild i större upplösning och utan vattenstämpel så är det bara att skicka ett PM till mig här på SH :)
 

Notosai

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Aprilia Tuono 1000 R Peak Grey -06
Hehe, jag fastnade på två bilder här och en i den andra tråden, men brorsan syns inte till över huvud taget xD
 

Notosai

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Aprilia Tuono 1000 R Peak Grey -06
Hej, jag lånar tråden lite!

Jag var också ute idag och fotade. Det var första gången så bilderna blev inte uberbra men det får duga för den här gången.
Här har ni bilderna: http://flic.kr/s/aHsjFoTEmW

Vill du ha någon bild i större upplösning och utan vattenstämpel så är det bara att skicka ett PM till mig här på SH :)

Jag sitter och försöker komma på vart du har stått och fotat någonstans... Men jag känner inte igen mig alls xD Vart stod du nånstans?
 

Shawn R1

Guest
Jag sitter och försöker komma på vart du har stått och fotat någonstans... Men jag känner inte igen mig alls xD Vart stod du nånstans?

Haha, jag åkte kommunalt och kom inte längre fram än till Lidavägen. Det är i början av Lidavägen jag står :)
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Det blir lite missvisande eftersom det inte är på bulten .. men bra bilder iallafall :)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hehe, jag fastnade på två bilder här och en i den andra tråden, men brorsan syns inte till över huvud taget xD

Om jag ska gissa så kom ni samtidigt och du åkte först?
Vill ni öka chansen att båda hamnar på bild så lämna lite lucka mellan, man hinner inte ta båda annars.. (inte jag iaf) :tummenupp
 

Notosai

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Aprilia Tuono 1000 R Peak Grey -06
Om jag ska gissa så kom ni samtidigt och du åkte först?
Vill ni öka chansen att båda hamnar på bild så lämna lite lucka mellan, man hinner inte ta båda annars.. (inte jag iaf) :tummenupp

Faktiskt inte, brorsan kom ett par minuter efter. Konstaterade bara att han inte har fastnat hos någon av fotograferna, medan jag tydligen fastnade flera gånger. Tyckte det var lite kul :) Däremot har det uppenbarligen fastnat en helt annan Pegaso som jag inte kommer ihåg att jag har sett xD
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top