Bredd på crosstyre till fajter

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Har du styrkrona med fästen? Jag har ett komplett kit med magura-styre som jag gärna vill bli av med.

/HW
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Magura styrena satt orginal på Ktm fram tills 02 har jag för mig.

Dem är skiiiit låga.

Köpa ett Renthal fat bar typ "fmx" modell. Då får ni ett ordentligt högt.

Alla 80 cc styren brukar annars vara rätt höga. runt 100 mm.
 

Fire

Hmmm
Gick med
26 Aug 2003
Ort
Svedala
Hoj
CB600F Hornet -03
madmagnus skrev:
någon som vet var man hittar ändknoppar till alu styrena? orginal från clipon passar ju inte! vad sitter det på crossarna för något som håller fast handtagsgummina? :confused:

De najar fast handtagen.. :yoparty
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
madmagnus skrev:
någon som vet var man hittar ändknoppar till alu styrena? orginal från clipon passar ju inte! vad sitter det på crossarna för något som håller fast handtagsgummina? :confused:


eller så lägger du huvudet på sne och ber snällt så svarvar jag ett par till dig... :Bugar har ingen aning om va de kostar att köpa, men en stump alu kan man väl alltid skrota fram (eller stål) för en billig penning. har bytt ut de som satt på min hoj. ser pimp ut :hihi
 

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Ort
Lidköping
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
madmagnus skrev:
någon som vet var man hittar ändknoppar till alu styrena? orginal från clipon passar ju inte! vad sitter det på crossarna för något som håller fast handtagsgummina? :confused:

Inga ändknoppar på cross, passar bäst på tåringcyklar och kan dessutom låsa gashandtaget när gummit lik förb_t vill kana ut mot ändknoppen=livsfarligt.

Vira ett lager "hockeyklubbetejp" (svart dubbelsidig vulktjep) på styret. häll i bensin i gummihandtaget och vispa runt, häll ur bensinen och tryck dit handtaget, vänta ett dygn och gummihandtaget vulkar sig fast på styret(måste skäras loss).
Annars, -naja fast handtagen.
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Pebl skrev:
Inga ändknoppar på cross, passar bäst på tåringcyklar och kan dessutom låsa gashandtaget när gummit lik förb_t vill kana ut mot ändknoppen=livsfarligt.

Vira ett lager "hockeyklubbetejp" (svart dubbelsidig vulktjep) på styret. häll i bensin i gummihandtaget och vispa runt, häll ur bensinen och tryck dit handtaget, vänta ett dygn och gummihandtaget vulkar sig fast på styret(måste skäras loss).
Annars, -naja fast handtagen.

MEEEENNNN!!! Köp grisen som finns på Touringbutiken! Skit snygga styrändar ju! Hjälper ju föga men dom är riktigt cool! :rofl

Fight On!!!! :yoparty
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top