Tjenare.
Jag var och köpte mig en 2002 Kawasaki ZR-7S i helgen och var och tankade den (Min första hoj)
Mästaren ställde sig då på ½ tank och jag tänkte att det var något tokigt och mejlade killen som jag köpte den av bara för att fråga. Och visst var det så att den hade varit så ett tag.
Men det är klart att det går att köra på trippen om man vill det men lite som den perfektionist jag är så känner jag att jag vill ha ordning på mina grejor och att de skall fungera.
Så är det någon som har stött på ett problem som detta och sedan lyckats med att lösa det så skulle jag vara väldigt tacksam om lite tips och råd som jag skulle kunna använda mig av.
Jag har surfat runt lite och hittat detta "KIT" men har lite svårt att avgöra om detta kommer att fixa biffen.
K&L-Fuel Petcock Rebuild Kit
Tack på förhand.
Jag var och köpte mig en 2002 Kawasaki ZR-7S i helgen och var och tankade den (Min första hoj)
Mästaren ställde sig då på ½ tank och jag tänkte att det var något tokigt och mejlade killen som jag köpte den av bara för att fråga. Och visst var det så att den hade varit så ett tag.
Men det är klart att det går att köra på trippen om man vill det men lite som den perfektionist jag är så känner jag att jag vill ha ordning på mina grejor och att de skall fungera.
Så är det någon som har stött på ett problem som detta och sedan lyckats med att lösa det så skulle jag vara väldigt tacksam om lite tips och råd som jag skulle kunna använda mig av.
Jag har surfat runt lite och hittat detta "KIT" men har lite svårt att avgöra om detta kommer att fixa biffen.
K&L-Fuel Petcock Rebuild Kit
Tack på förhand.