Blondie Bannad o tackar för sig

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
brinckis skrev:
Och det är du som bestämmer vem som har rätt och fel förstår jag. Vem har utsett dig till allsmäktige?
Det är ju just det allt detta handlar om, men eftersom du är på hetshumör och jag är lugn idag så skippar jag att käfta med dig valpen!!! :)

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Swedie skrev:
nej 2 dagar för att inse att det inte var 1 dag. lite så man får allvar i banningen.

Ok.. så han får inte läsa på sporthoj i två dar... och då reggar han sig med nytt nick för att tacka för sig... :confused:
Supertöntigt! ..nästan pinsammare än dagens melodifestival.. :tungan

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Ravetrancer skrev:
Det är ju just det allt detta handlar om, men eftersom du är på hetshumör och jag är lugn idag så skippar jag att käfta med dig valpen!!! :)

Du lugn... det ska väl vara första gången. ;)
Pöss

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Swedie skrev:
Börjar tröttna på vissas försök att ständigt kasta skit på mig. Kan inte bara sitta och tiga och acceptera.

Att du ens låter den här tråden leva.. Patetiskt av trådskaparen att starta en tråd om att han blir bannad, oavsett vad som ligger bakom det.

Folk måste ju fatta att en moderators ord är lag på ett forum, det är de som bestämmer och som medlem får man bita i det sura äpplet och lyda.
Swedie är ju till och med ägare av det här forumet, vi andra är bara ett gäng surfare som helt GRATIS får tillgång till det. Var tacksamma för det och följ reglerna... :fakta

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Ravetrancer skrev:
Jag är så lugn man kan vara efter en hård dags arbete. Meningen var inte att "käfta" med dig utan att försöka få dig att förstå att man kan inte skriva vad som är rätt och fel när det handlar om åsikter eller erfarenheter (där inte alla har samma). Skriv vad du tycker om du vill men tala inte för alla innan du tagit reda på fakta.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Victor skrev:
Allså, det är ju forumägaren som bestämer.
Nackdelen är att Swedie i viss mån går i borgen förtroendemässigt för de bolag som få arrangera gruppköp osv här.
-"Heldre bolaget XXXXX som är på SH än några tjommar i GBG som jag inte känner" lixom....

Det är ju synd att strulade så förbannat med minimotosarna, utan det så hade nog inte något sådant här hänt.

Jag sviker inte företaget för saker jag vet kommer bli ordnade. Det har gått lite fel pga situationer (stormen vilket gav strömslöshet, w-moto flyttade till ny butik m.m) Folk har sagt till mig att jag ska "loosa w-moto" och använda något annat. Det gör jag inte för att jag som sagt har en situation nu med W-moto och man får göra det bästa av det (göra kunder nöjda).

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Minimorran skrev:
Ok.. så han får inte läsa på sporthoj i två dar... och då reggar han sig med nytt nick för att tacka för sig... :confused:
I försvar för Blondie så visste han inte hur länge. Jag vill försöka installera något system så man ser hur länge man är bannad. Lätt o tro då att det är permanent. En banning är inte alltid permanent, utan en riktigt varning som visar att man inte är välkommen om man fortsätter i samma stil.

Z Fredde

"Ride the wind of boost"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 "RS"
Ravetrancer skrev:

Faan va skönt, då slipper man en massa jobbiga inlägg från dig :tummenupp :D

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Swedie skrev:
Jag sviker inte företaget för saker jag vet kommer bli ordnade. Det har gått lite fel pga situationer (stormen vilket gav strömslöshet, w-moto flyttade till ny butik m.m) Folk har sagt till mig att jag ska "loosa w-moto" och använda något annat. Det gör jag inte för att jag som sagt har en situation nu med W-moto och man får göra det bästa av det (göra kunder nöjda).
Det intressanta i den här diskussionen vore att ta reda på hur många som är nöjd respektive missnöjda med W. För så som vissa resonerar här så verkar det som om alla har fått dålig service vilket inte är fallat. Detta är dock svårt att genomföra p.g.a. att alla "kunder" inte befinner sig här samt att alla verkar inte ha samma behov av att uttrycka sig. Intressant vore det iallafall.

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Hoj
R1 -05 till salu
Så har yttrandefriheten fått sig ytterligare en knäck. I sann socialdemokratisk demokrati får alla tycka vad de vill bara de tycker som HSB vare sig han heter Johnny eller Göran.

Banna till höger o vänster, banna Falkenberg o Göteborg, banna på bara. Jag bryr mig inte om vilket.

Det vore bra för forumet om forumägaren inser vilken makt han har och vilken förebild han är för många. Makt kräver ansvar som inte alla kan kan eller vill bära. Chefen skall vara en föregångsman i alla lägen är en bra ledarskapsdevis som kan tillämpa.

Väx upp lite till Sverigeponken annars blir det inga bullar sommaren.

Glöm aldrig Sporthojs första budord:

"Alla jäffla rättigheter reserverade. Du har noll rätt här. Denna sajten använder Cookies (kakor)"

Och vad jasägarna beträffar så kanske det inte skulle skada med ett litet uns av självinsikt.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sandstream skrev:
Kanske dags för en del att vakna upp och inse att Swedie faktiskt är "envåldhärskare" då det är HANS sajt och fler borde vara tacksamma för de jobb han lägger ner :Bugar

Vet inte om Blondie är inblandad i samma gruppköp som Rejvis men om han är det förstår jag inte vad de klagar om.
Vad jag vet har de kört 3-4 omgångar av sitt utan problem och borde vara glada istället :pannkyss
Blanda inte in mitt företag i detta här, det har inget med saken att göra.
Blondie är medlem i WCX så är jag. Företaget sköter jag inte med Blondie.
Att jag erbjudit Swedie mina tjänster är sant att han inte tog dom är hans ensak o förlust.

Att Swedie vill tjäna pengar på sin sida e helt ok, att han väljer att göra det på det viset som han gör är ju kanske att ifrågasätta. Men vem bryr sig om det, det handlade om Wmotos sätt att behandla sina kunder som väntat i måååånga månader och som blivit lovade frakt för ca 100-200 kr som sedna ändras till 6-900kr, stinky!!!!!

Om sen Swedie inte kan ta lite kritik ang sättet hans medlemmar blivit behandlade av Wmoto och att hans pengasug gjort han förblindad är ju det som är att kritisera anser jag.

Känns som om skit i några medlemmar, jag får ju cash, sen om det är så eller inte vet han bara själv, men kan tänka mig att många har kännt så som blivit drabbade av Wmotos klanderfria service och lögner.

//Rejvis

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Vet du hur ofta jag hör detta? Handlar väl fan inte om att slicka röv att vara trevlig mot mig? Men det hjälper om jag ska gå till mitt yttersta för att hjälpa. Borde du förstå själv. Vill du ha hjälp med något så står du väl knappast och hånar och retar personen du vill ska hjälpa dig? Sen undrar jag vad endel här tror att folk gör för mig som i slutändan får er att tänk att man slickar min röv.

Detta börjar bli fånigt. Men tror vissa här behöver tala ut...

Att folk säger att de är tacksamma för den tid jag lägger ner för att ge ut SH till er alla, är väl inte rövslickeri? jisses.
Klart du lagt ner massa tid, grymt bra gjort och det är nog 99,9% tacksamma för

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Swedie skrev:
Det kommer sen ofta in folk här som säger att "vad W-moto säljer är skit och köp hos oss istället"-mentaliteten.

Tyvärr är det så. Minimoto forumet är väldigt drabbat av det. Rena reklam inlägg för gruppköp trots att det är en tydlig regel mot detta.

Vill också tacka för en trevlig site och ett bra jobb. Anställ Mattias som ALUare eller nått så kan han rensa upp i träsket. Roller får inte ha honom hela tiden :fatta!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Victor skrev:
Allså, det är ju forumägaren som bestämer.
Nackdelen är att Swedie i viss mån går i borgen förtroendemässigt för de bolag som få arrangera gruppköp osv här.
-"Heldre bolaget XXXXX som är på SH än några tjommar i GBG som jag inte känner" lixom....

Det är ju synd att strulade så förbannat med minimotosarna, utan det så hade nog inte något sådant här hänt.

Men vad fan är problemet då? Jag har förmodligen varit bannad längre än så.
För att inte tala om typ sege, och det är inga hard feelings. Töntigt med all uppståndelse.
Men för helvete, detta handlar inte om några tjommar ofrån GBG, va fan e detta???

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Minimorran skrev:
Du, snacka inte om folk du inte känner.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Läs om igen Strider så ser du vad jag reagerade på. Det inte vad han skrev om W-moto (det tråden handlade om) utan vad han skrev om mig. Då reagerar jag och anser vad han skrev ett påhopp. Och tror inte jag är ensam om det. Samtidigt så ljög han för att smutskasta mig.

Det vore bra för medlemmarna att inse att forumet inte är på liv och död och att sidan inte reflekterar verkligheten. Här finns vanliga hederliga internet regler angående vett och ettikett. De enda övriga regler som jag skrivit handlar om rätten om annonsering där jag anser att obetald reklam inte ska tillåtas då jag har företag som betalar för att kunna tjäna på sajten. Är detta då fel?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Swedie skrev:
De enda övriga regler som jag skrivit handlar om rätten om annonsering där jag anser att obetald reklam inte ska tillåtas då jag har företag som betalar för att kunna tjäna på sajten. Är detta då fel?

Helt klart inte, det är din site, du bestämmer vilka regler som ska vara och du tvingar ju ingen att köpa ett skit, inte ens en avgift för att få vara medlem här. Tycker att det är grymt schysst av dig som ens orkar hålla på och fixa och göra så att svenska hojfolket kan ha ett bra forum, där man kan snacka lite skit och få hjälp om det är någonting man undrar över. Jag är iallafall tacksam för det :)

Det står ju klart och tydligt :© 2001-2005 Sporthoj.com - Alla jäffla rättigheter reserverade. Du har noll rätt här. Denna sajten använder Cookies (kakor). <--- så vad fan bråkar ni om igentligen?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ravetrancer skrev:
Om sen Swedie inte kan ta lite kritik ang sättet hans medlemmar blivit behandlade av Wmoto och att hans pengasug gjort han förblindad är ju det som är att kritisera anser jag.

Känns som om skit i några medlemmar, jag får ju cash, sen om det är så eller inte vet han bara själv, men kan tänka mig att många har kännt så som blivit drabbade av Wmotos klanderfria service och lögner.

//Rejvis

jag säger igen att jag inte hindra från att folk klagar på W-moto. Jag inför information jag har om situation i försvar åt W-moto. Är det att jag inte kan ta kritik? Inte ta kritik enligt mig är att ta bort allt ont som sägs om W-moto och banna till höger och vänster pga det. Men har jag gjort det? Svar Nej.

Skit i några medlemmar? Ja men ok. Tror de som kontaktat mig angående hjälp med W-moto kan säga utan problem att jag gjort mitt yttersta för att hjälpa dom. Så NEJ jag SKITER INTE i några medlemmar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...