sandstream skrev:
Kanske dags för en del att vakna upp och inse att Swedie faktiskt är "envåldhärskare" då det är HANS sajt och fler borde vara tacksamma för de jobb han lägger ner
Vet inte om Blondie är inblandad i samma gruppköp som Rejvis men om han är det förstår jag inte vad de klagar om.
Vad jag vet har de kört 3-4 omgångar av sitt utan problem och borde vara glada istället
Blanda inte in mitt företag i detta här, det har inget med saken att göra.
Blondie är medlem i WCX så är jag. Företaget sköter jag inte med Blondie.
Att jag erbjudit Swedie mina tjänster är sant att han inte tog dom är hans ensak o förlust.
Att Swedie vill tjäna pengar på sin sida e helt ok, att han väljer att göra det på det viset som han gör är ju kanske att ifrågasätta. Men vem bryr sig om det, det handlade om Wmotos sätt att behandla sina kunder som väntat i måååånga månader och som blivit lovade frakt för ca 100-200 kr som sedna ändras till 6-900kr, stinky!!!!!
Om sen Swedie inte kan ta lite kritik ang sättet hans medlemmar blivit behandlade av Wmoto och att hans pengasug gjort han förblindad är ju det som är att kritisera anser jag.
Känns som om skit i några medlemmar, jag får ju cash, sen om det är så eller inte vet han bara själv, men kan tänka mig att många har kännt så som blivit drabbade av Wmotos klanderfria service och lögner.
//Rejvis