Bli kompis med hojen, 11 Maj kl 18.00

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Hej
Jag har skaffat en ny hoj och jag vill bli kompis med min nya hoj, detta tänkte jag göra på Älvsjömässen bakre parkering. Min tanke är att alla som vill delta tar med sig 2-3 petflaskor med vatten.

Jag kommer vara där vid kl halv sex.
Efteråt kan köra en runda och fika. :tummenupp

Vägbeskrivning:
http://www.stockholmsmassan.se/for-b...ta-hit/med-bil
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Bra initiativ, dock går jag i skolan i morgon kväll så de blir ingen körning för mig :(
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hmm.. Vad är tanken? Köra konbana med sporthoj?
Är det inte både roligare och bättre att bara åka till en knixkurs isåfall?
 

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Hmm.. Vad är tanken? Köra konbana med sporthoj?
Är det inte både roligare och bättre att bara åka till en knixkurs isåfall?

Man måste lära sig krypa innan man kan lära sig gå... Och jo, olika varianter på konbana är ett moment i det hela.

Och det är lite enklare att bara samlas "och träna lite" än att arrangera ett Knix-kurs. ;)

Själv har jag inte möjlighet att vara med på onsdag tyvärr.

Vad e grejen med vattnet? Ska vi tvätta din hoj så den blir glad?

Den ska döpas... ;)
 
Last edited:

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Lära sig kontrollera hojen hade jag tänkt, med hjälp av lite petflaskor och trevligt sällskap. Tror nog inte man pallar mer än en timme :tummenupp. Sen kan vi dra iväg och fika på rosenhill eller något annat ställe.

Hmm.. Vad är tanken? Köra konbana med sporthoj?
Är det inte både roligare och bättre att bara åka till en knixkurs isåfall?
 

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Ort
STHLM
Hoj
HRC Duchunter
Skall du först bli kompis med hojen och sen lära dig kontrollera den? Vad är det för kamratskap va?!:va
Offentlig gruppsex med inslag av S&M! Du har säkert läderkläder, handskar och stövlar på dig också när ni rider tillsammans! :näsblod

Usch och fy säger jag...det är äckligt, äckligt!

Tacka vet jag förr när det räckte med en hederlig ollning för att markera sin dominans.:mad:









Om min oskuldsfulla lillsuka kan övertalas till ett dylikt spektakel kanske vi kan överväga att titta förbi, men endast för att demonstrera vår avsky!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Lära sig kontrollera hojen hade jag tänkt, med hjälp av lite petflaskor och trevligt sällskap. Tror nog inte man pallar mer än en timme :tummenupp. Sen kan vi dra iväg och fika på rosenhill eller något annat ställe.

Jag har faktiskt ett gäng konor som bara ligger och tar plats om det är intressant. (så slipper folk släpa flaskor, om inte själva vattnet har någon funktion). Lämnar gärna vidare dem till bättre behövande.
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Jag har faktiskt ett gäng konor som bara ligger och tar plats om det är intressant. (så slipper folk släpa flaskor, om inte själva vattnet har någon funktion). Lämnar gärna vidare dem till bättre behövande.

Ta med dem Peter :tummenupp
//Rasmus
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Vattnet var till för att dricka eftersom man blir ganska svettig av att krypköra med hojen. Efter en timme så skulle flaskorna troligen börja blåsa omkring och då var det dags för att köra och fika.
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Skall du först bli kompis med hojen och sen lära dig kontrollera den? Vad är det för kamratskap va?!:va
Offentlig gruppsex med inslag av S&M! Du har säkert läderkläder, handskar och stövlar på dig också när ni rider tillsammans! :näsblod

Usch och fy säger jag...det är äckligt, äckligt!

Tacka vet jag förr när det räckte med en hederlig ollning för att markera sin dominans.:mad:











Om min oskuldsfulla lillsuka kan övertalas till ett dylikt spektakel kanske vi kan överväga att titta förbi, men endast för att demonstrera vår avsky!

Helt underbart Frez, du är välkommen med din avsky :tummenupp
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
mycket bra initiativ, men imorrn e det ju som alla bekant vet ONSDAG och då vill iaf inte jag sitta o lalla runt på en parkering. en annan dag kanske?
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
mycket bra initiativ, men imorrn e det ju som alla bekant vet ONSDAG och då vill iaf inte jag sitta o lalla runt på en parkering. en annan dag kanske?

Det kommer säkert fler tillfällen Mike. Men varför inte komma förbi en vända innan ni drar iväg till tex bulten?
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Synd att vi har nån slags utbildning på jobbet, annars hade man ju kunnat dyka upp med kameran :)

Det kan ju bli fler tillfällen, men om du är ledig på söndag så är det avrostning i södertälje och Knix Järfälla

//Rasmus
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Det kan ju bli fler tillfällen, men om du är ledig på söndag så är det avrostning i södertälje och Knix Järfälla

//Rasmus
Iofs är det rätt fullt i schemat just nu, men hittar jag en lucka så är det ju inte omöjligt att jag åker förbi Järfälla isf :) Om det är upphåll vill säga, prognosen ser ju lite dyster ut just nu :(
 
Nyheter
”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Top