Biltema = kanontema!

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Köpte kedjebrytnings/nitningsverktyg däriftån och jag kan intyga att det fungerar alldeles utmärkt till att bryta kedjan. Har inte provat att nita än då det nya drivpaketet inte kommit hem, men det tror jag inte skall vara några problem.

Verktyget i sig är rejält och gediget och insatserna verkar också vara av bra kvalitet.
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Nu har man bytt till biltemas olja samt oljefilter.
Vi får se hur det går i vår :D
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Vågar man köpa Biltemas depå stöd? Inte för att vara negativ och så, men jag läste för ett bra tag sen här på sporthoj att en snubbe köpte depå stöd från biltema och stödet höll tyvärr inte.. snacka om att killen var sur när han kom ut till garaget och hojen låg på marken! :(

Tror till och med att han la upp bilder på stödet efter den gick sönder!

Vad tror ni?? KANON tråd annars!!!
 

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Ort
Floda
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Jag har själv jobbat i fabrik som fyller i stort sett samtliga burkar med aerosoler (drivgas) till biltema, så som textiltvätt, smörjolja, rostlösare , avfettning, siloconspray etc. och med lite inside information så är det exakt samma innehåll i Biltemas burkar som de är i de andra som t.ex. hagmans, turtle, mekonomens egna bara etiketten som är ändrad! Så nu vet ni alla som står och funderar över att köpa billigt eller dyrt... Same shit!:tuttar
 

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
XT660R - 11
Vågar man köpa Biltemas depå stöd? Inte för att vara negativ och så, men jag läste för ett bra tag sen här på sporthoj att en snubbe köpte depå stöd från biltema och stödet höll tyvärr inte.. snacka om att killen var sur när han kom ut till garaget och hojen låg på marken! :(

Tror till och med att han la upp bilder på stödet efter den gick sönder!

Vad tror ni?? KANON tråd annars!!!

Jag kör med både bak och fram. Bak funkar kanon, känns stabilt och så. Fram är väl så där. "Piggarna" är lite för tjocka, så dom ligger inte riktigt rätt i hålena under gaffeln.

Ang, att stödet skulle gått av så var det väll så att det var ett par klykar som gav med sig. Finns så man kan byta ut dom till främre stödet och det var dom som hade gått av.
 

Björkner

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2008
Ort
Hagfors
Hoj
Cbr 1000 -2008
jag har deras olja och blandar med i snöskoter...inga problems hittils=) 4lite för 179:-...klart värt pengarna...HANDLA PÅ BILTEMA!
 

matteponken

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Visby
Hoj
1995, Husaberg FE350
biltema i all ära...
tråkiga för en annan som bor på gotland är att dom slutat med postorder (varför?) och inte har någon butik här :huvet
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag har själv jobbat i fabrik som fyller i stort sett samtliga burkar med aerosoler (drivgas) till biltema, så som textiltvätt, smörjolja, rostlösare , avfettning, siloconspray etc. och med lite inside information så är det exakt samma innehåll i Biltemas burkar som de är i de andra som t.ex. hagmans, turtle, mekonomens egna bara etiketten som är ändrad! Så nu vet ni alla som står och funderar över att köpa billigt eller dyrt... Same shit!:tuttar

sådan info gillar vi :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :yoparty
 

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Hufvudstaden
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Orkar inte leta igenom hela tråden men undrar om någon testat
BT,s lambdasonder för bil.Priset är ju väldigt bra men funkar dom
ok eller?
Tänkte prova hursomhelst men har någon testat kan det ju vara
intressant att veta hur det gick!
 

Nannor

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Klippan
Hoj
GSX 1100F
Orkar inte leta igenom hela tråden men undrar om någon testat
BT,s lambdasonder för bil.Priset är ju väldigt bra men funkar dom
ok eller?
Tänkte prova hursomhelst men har någon testat kan det ju vara
intressant att veta hur det gick!

Jag har kört med en sån i ca ett halvår nu och än så länge är det inga problem...
:tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top