Bildsession: Kawasaki Ninja -08

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 modell grön
Thanks! Kul att du kom förbi och kikade även om man inte är som mest social med kameran i handen :) Kan ha varit de öl du "hetsade" i en dagen innan också som bidrog till det. Men å andra sidan kanske det var bra. Första fotningen jag inte stått och pekat med HELA handen och trilskats med positioner.
Säg bara till om jag ska lägga upp Tobbes, din och Stophes fantastiska insats också på Youtube. Hört att det brukar vara sedvanligt att lägga upp sina slagsmål i centrum där :rofl
Kvällens bästa citat:
- "Eyh! Grabbar kom till Skärholmen istället!"

Ja det var kul och titta på när andra jobbar:p, hehe ölen gjorde att det blev så bra resultat ju:p
Jag hetsade väl inte i dig några öl :p
men man mådde ju sj som man gjorde i söndags:(
Hehheh slagsmål nu vet jag inte vad du pratar om ju :p... Jag tror att varken Tobbe eller Stophe vet nått om det heller
heheh tror vi behåller den filmen där den är heheh ;)..
 
Last edited:

s9d8as0vjk

Guest
Coola och bra bilder! Öland still going strong. :)

Vildare gubbe finns inte... inte alla som wheelar i hans högaktningsfulla ålder. Haha! :)
 

Hudik

Guest
F*n va snyggt. :tummenupp

Jag vill också lära mej att fota så. :avis
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Thanks! :)

Vad många hakor han hade:rofl

Mitt fel, vem fan får inte det när man tvingar dom att trycka ner huvudet och titta ner :D Öland is king! :Bugar

Ja det var kul och titta på när andra jobbar:p, hehe ölen gjorde att det blev så bra resultat ju:p
Jag hetsade väl inte i dig några öl :p
men man mådde ju sj som man gjorde i söndags:(
Hehheh slagsmål nu vet jag inte vad du pratar om ju :p... Jag tror att varken Tobbe eller Stophe vet nått om det heller
heheh tror vi behåller den filmen där den är heheh ;)..

Filmen kommer behållas, och vaaaarje gång jag behöver ngn som håller i en lampa kommer jag viska YYYOOOOUUYUUUBBBBEEEEE..... hahaha :banana
 
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
helt galna bilder riktigt fint..
 

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Ort
Bromma/ulvsunda
Hoj
Hojlös igen...
Riktigt snygga bilder!
Enda som jag skulle kunna tänkas klaga på är bild Nr 3.
Hade nog tagit ett gäng bilder och komponerat allihopa med olika skärpa för att få ett roligare djup. Finns så mycket som den bilden kan visa, men det mesta är suddigt och det som är skarpt är typ däcket, gaffelbenet och en del av stänkskärmen. Missförstå mig rätt,
ljussättning och allt annat är spot on, inte mening att klanka för det är sjukt bra bilder du har tagit.

Konstruktiv kritik gör en bättre fotograf. (jag får själv ta skit som hobbyfotograf)
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Riktigt snygga bilder!
Enda som jag skulle kunna tänkas klaga på är bild Nr 3.
Hade nog tagit ett gäng bilder och komponerat allihopa med olika skärpa för att få ett roligare djup. Finns så mycket som den bilden kan visa, men det mesta är suddigt och det som är skarpt är typ däcket, gaffelbenet och en del av stänkskärmen. Missförstå mig rätt,
ljussättning och allt annat är spot on, inte mening att klanka för det är sjukt bra bilder du har tagit.

Konstruktiv kritik gör en bättre fotograf. (jag får själv ta skit som hobbyfotograf)

Det var precis så tanken var från början, men i sista sek bytte vi plats att fota på. Hade tänkt större garage vilket hade vart bättre i det avseendet då svarta duken bakom inte var stor. Hade tänkt mig det hela på högkant och sedan jobbat i lager med skärpa på alla. Oh well, next time :) Ville inte få med alla störande element.
Förstår dig helt och hållet, tack för kritiken :tummenupp
 

kompressor-kim

Guest
Säger som alla andra....Du har lyckats igen,
spec den med tärningarna...Du får Fem skinnhanskar av fem möjliga.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
men vad är det för fegisrand på framhjulet?!:D
Från Top Gun:

”So you can talk the talk but can you walk the walk?”

George Bernard Shaw drygt 80 år tidigare:

"He who can, does. He who cannot, teaches."

Eller som Shakespeare uttryckte det:

”Fear not, my lord, we will not stand to prate;
Talkers are no good doers: be assured
We come to use our hands and not our tongues.”

Men bilderna är förbannat bra! :tummenupp
 
Last edited:

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Ort
Här i min trånga etta
Hoj
FZ8S SP -11
Har aldrig tyckt att en orange ninja har varit snyggt, inte rätt färg på den bågen..........men..........nu fick jag ändra min uppfattning.
Satan va snyggt :tummenupp
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Har aldrig tyckt att en orange ninja har varit snyggt, inte rätt färg på den bågen..........men..........nu fick jag ändra min uppfattning.
Satan va snyggt :tummenupp

Håller faktiskt med. Utan stripsen på fälgen hade det inte varit samma sak dock konstaterade jag ganska snabbt.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top