Bilder från Rörken idag (2009-06-08)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Min vanliga dator är kaputt just nu. Jag har därför lagt ut 4 st helt orörda originalbilder, så ett par åkare blir nog extra glada.
Förutom att bara ge ett smakprov så gör jag det till en lärokurs hur blicken ska vara när man kör lite hårdare.

Bild nummer 1... på någon zx10r-förare. Helt rätt blick långt fram på utgången av kuvan :tummenupp
http://www.kryptoniten.se/temp/20090608_1.jpg

Bild nummer 2... Ett helt felaktigt sätt. Sov ordentligt natten före Rörken för guds skull :gnissla
http://www.kryptoniten.se/temp/20090608_2.jpg

Bild nummer 3... En honda väl? Riktigt aggresiv korrekt blick :tummenupp
http://www.kryptoniten.se/temp/20090608_3.jpg

Bild nummer 4... För tusan M:et, spar ihop till en hjälm med svart visir eller nåt :arsele :krama
http://www.kryptoniten.se/temp/20090608_4.jpg


Har något hundratal bilder till (mer exakt 250 ytterligare, fast en stor bunt ska raderas). De som hamnade på bild får dock vänta ett tag tills jag haft tid att reparera min andra dator. Ett tag kan nog bli någon/några veckor.
 

77mats

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
-06 CBR1100XX (igen)
Alltid kul med bilder. Dina såg riktigt bra ut. Hittar du några röda Blackbird's på bild så får du gärna visa :)
 

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Ort
Uppsala Salabackar
Hoj
Honda Africa Twin -93
Haha, M:et sover även när han rejsar :)

IMG_1152.JPG
 

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Ort
med Nysta
Hoj
GSXR 600
Jag har startat en tråd som heter bilder från Rörken!

Kan vi inte använda den för alla bilder från Rörken:7peta

eller är det bättre med en tråd per tillfälle?
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kul att du är tillbaka Krypto! :hej
 

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Storvreta/Uppsala
Hoj
spätta på en blackbird
Ja jag säger då det... UNDERBAR KVÄLL!!!
Tack alla nya och gamla besökare. Ni med erat humör gör att det inte behöver vara 20 grade varmt och strålande solsken!

Kioskis är mer än glad så hon har lust att sjunga! (vilket kanske är tur att jag inte gör då skulle det avbefolkas snabbt :))

Kul med alla nya och gamla ansikten som hittar ut till måndagenssamlingställe NO.1
Men oldtimers som hittar tillbaka kan ge folk chocker det vet ni väl ;)

Först krypto och sedan Absolut med son...
Nu är det frågan vilken nästa oldtimer som dyker upp...

Förra veckan var det ju TroLiS.....
Utmaningen ligger men chocka inte mig för mycket va :D
 
Last edited:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Haha, det är inte lätt att vara småbarnsfärälder, man får passa på att vila när man kan. Micropaus is tha shit:tummenupp

*på väg i bilen för att köpa spegelglas till mina googles*
 

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Ja det är sannerligen roligt att se Krypto på plats igen! Bilderna håller hög klass som vanligt, du har inte tacklat av trots att det var ett tag sedan du var på plats med kameran i högsta hugg! Vi ser även fram emot att se dig på Rörken med din nya svarta best på två hjul!:yoparty
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Körningen har inte förändrats så mycket på Rörken sedan jag var där med kameran sist... När jag kikade igenom bilderna såg jag många som tittade på fotografen istället för banan och sedan fanns de roliga bilderna på M:et som gav upphov till trådidén :)

Till kazman86, CrazyJoe och 77 mats kan jag nämna att ni inte är bortglömda, men som jag nämnde så tar det en stund innan jag fixar resten av bilderna. :)

Sorry Öhlin... Jag har legat i dvala de senaste åren vad gäller Rörkenfotografier så jag hade inte koll att de fanns någon bildtråd. För ett antal år sedan gjordes också några liknande försökt (av bl.a. mig tror jag), men sen dök oinsatta upp hela tiden och skapade egna trådar :rolleyes:


Kan nämna att jag aldrig riktigt försvunnit utan blev bara väldigt inaktiv under ett bra tag, men kände att nu är det dags att bli lite mer aktiv igen.
Fast det blir nog mindre fotograferande och mer körning detta år. Så fort det är bra väder och Rörkenkörning dyker jag nog upp med nya hojen. :)
Bild från ikväll då jag skruvade bort en läckande oljeslang som jag ska byta ut imorgon:
http://www.kryptoniten.se/temp/s.jpg
 

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Ort
med Nysta
Hoj
GSXR 600
Sorry Öhlin... Jag har legat i dvala de senaste åren vad gäller Rörkenfotografier så jag hade inte koll att de fanns någon bildtråd. För ett antal år sedan gjordes också några liknande försökt (av bl.a. mig tror jag), men sen dök oinsatta upp hela tiden och skapade egna trådar :rolleyes:

Det är lungt! Det kanske är lättare om vi gör en ny tråd för varje Rörkendatum, så kan vi lägga in bilderna där!:tummenupp

Kul att ha dig tillbaka!
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top