Bilder från Onsdagsgazzet 21/4

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
The Don skrev:
:tummenupp :tummenupp Kanon gutt gazz i går måste jag säga perfa tempo,förutom att jag blev inshasad av farbror blå (som kanske alla vet stod i början på rakan) när vi drog oss hem,fick blåsa +böter för att park.ljuset var på istället för halvlj.(Hade på något sätt råkat slå över omställaren ):huvet :huvet :huvet :huvet :huvet 400kr fnfnfn :huvet :huvet :huvet

Ja nog fasen ska det vara nitiska med nåt,de kunde ju stått där med sin radar
o lång näsa men sett lite mellan fingrarna på att du körde med parkerings ljuset o nöjt sej med en tillsägelse.
 

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
cykel
snutsvin

Det som stör mig mest är att det kom 4 äckliga trafiksnutar i en splitterny volvo...monterade upp sin jävla kamera och stod sonika och provocerade. Som sagt,att jaga oss det klarar de av,men att lösa mord å annan svår brottslighet har de inte resurser till för alla snutsvin är på vägarna och jagar farliga RR.......

Å vi betalar deras lön?+
 

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Landskrona
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
Von Vettet skrev:
,att jaga oss det klarar de av,men att lösa mord å annan svår brottslighet har de inte resurser till för alla snutsvin är på vägarna och jagar farliga RR.......

Blir lite trött på sådana åsikter. Ska trafikpoliser lösa mord nu eller??
Du tror inte det kan vara så att poliserna i fråga kanske blivit tillsagda att åka ut där ni var? :huvet
Vad ska de göra? ordervägra och bli av med sitt jobb?
Har du ett rent samvete och inte gör något olagligt har du inget att oroa dig för..
Tro mej, om du har en bra relation med de så kan de vara sjyssta tillbaka när det behövs.
Sluta klaga på folk som gör sitt jobb... :7peta
Ska du klaga ska du klaga på myndigheten i sin helhet, att de inte kan få fram fler kriminalare..

edit:stvafel
 
Last edited:

RB

RB
Gick med
29 Jan 2004
Ort
Norberg
Hoj
Suzuki GSXR 1300 Hayabusa-01
Von Vettet skrev:
Det som stör mig mest är att det kom 4 äckliga trafiksnutar i en splitterny volvo...monterade upp sin jävla kamera och stod sonika och provocerade.

Å vi betalar deras lön?+

Polisgrisigt gjort :arsele
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Von Vettet skrev:
Det som stör mig mest är att det kom 4 äckliga trafiksnutar i en splitterny volvo...monterade upp sin jävla kamera och stod sonika och provocerade....

Blir du verkligen upprörd av sådant? Upplever du det som att poliserna provocerar dig när de bara står där och gör ingenting? Jag kan inte tycka annat än synd om poliserna som bara försöker göra sitt jobb. Det måste vara ett rent förjävligt jobb att bara få skit för vad man än gör. Gör de något får de skit och gör de inget får de också skit.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Teddy skrev:
Blir du verkligen upprörd av sådant? Upplever du det som att poliserna provocerar dig när de bara står där och gör ingenting? Jag kan inte tycka annat än synd om poliserna som bara försöker göra sitt jobb. Det måste vara ett rent förjävligt jobb att bara få skit för vad man än gör. Gör de något får de skit och gör de inget får de också skit.
Helt riktigt Teddy, trafikpoliser löser inga mordfall, trafikpoliser sörjer för en säkrare trafikmiljö, trafikpoliser gör det dom har betalt för att göra.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top