Bilder, bilder och FILMER *Inget annat*

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
En bild från GPS-loggen från min hojtur ikväll.
 

Bifogat

  • Falkenberg..jpg
    Falkenberg..jpg
    249.7 KB · Visningar: 178

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Varför är det några linjer rätt ut i skogen i högfartshögern..? :näsblod

Den där GPS:en är liiiiite svajig.:gnissla Jag höll mig i spåret med enligt loggen ska jag ha kört enduro större delen av kvällen. Dessutom så har den regestrerat en toppfart på 437km/h:yoparty
 
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Den där GPS:en är liiiiite svajig.:gnissla Jag höll mig i spåret med enligt loggen ska jag ha kört enduro större delen av kvällen. Dessutom så har den regestrerat en toppfart på 437km/h:yoparty

Haha grymt snabb hoj du har då, riktigt rock'n'roll ;)
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Den där GPS:en är liiiiite svajig.:gnissla Jag höll mig i spåret med enligt loggen ska jag ha kört enduro större delen av kvällen. Dessutom så har den regestrerat en toppfart på 437km/h:yoparty

När du nån gång säljer hojen kan du ju skriva i annonsen "toppfart 437km/h mätt med GPS" :tummenupp :tummenupp
 

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Göteborg/Jonsered
Hoj
Gsxr 1000 K8
Då är man hemma igen från Alanya :)
provade något nytt denna gången och hyrde en hoj för ca:900 kr för en dag och packade ryggsäcken på morgonen med vatten och kniv som jag skulle använda till vattenmelon uppe i bergen som ligger precis vid staden, bensin gick att köpa av bönderna på vägen :)
mycket sevärd, fina vägar och vy, trevligt folk, rekomenderas varmt om man nu reser till alanya någon gång, åkte nästan ända upp för den stora bergen som ni ser bakom mig i bilden, det blev så kallt när jag nästan var på toppen kom över molnen och med tanke på att jag inte hade mycket kläder med mig och klimat skillnaden blev från 39c till 13c så fick jag ge upp sista biten, på vägen ner passade jag på och köpte 1kg 100% ren eko honung av en bonde som själv odlade för ca: 80 kr vilken smak alltså :yoparty
en rolig tripp som jag rekommenderar som sagt :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00376.jpg
    DSC00376.jpg
    244.6 KB · Visningar: 137
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top