[bild] check this if you ride kawasaki :P

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Hans polare i bakgrunden som har en likadan, undra vad han tänker. Dock har han ju hjälm på ialf.
 

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Ort
täby
Hoj
ingen för tillfället
han har ju ingen hjälm lr kläder som alla tjatar om här på forumet.......+ han saknar glaset :D
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Han kan ju börja smacka på sig en hjälm så kanske nacken mått lite bättre, och jag menade inte skinnställ i första hand, tänkte mer på crossliknande utrustning som armbågsskydd o så. Sen ser han ut o ha någon skada på handen som ett par handskar säkert skulle skyddat mot.

Är huvudet tomt så får kroppen lida, Skotskt ordspråk.

Välkommen till verkligheten! Var har du sett hjälmar med nackskydd? Eller armbågsskydd som skyddar mot brutna armar? Eller handskar som är så stela att man inte bryter fingrarna?

Skydd är nog bra, men i det här fallet skulle dom nog bara reducerat skrubbsåren och möjligen minskat risken för hjärnskakning.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Jesus vilken jädrans multi purpose man. Inte nog med att han kör hoj, och det på framhjulet, han byter olja också! Respeckpa :yoparty
 

Brolin

Sumprunkare
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Järfälla
Hoj
CBR1000RR -08 superbike, Husaberg fx470e, GM i Jawa-chassi och lite "Lekfordon"
"and here comes Matti Tepsa on his new kawa! OH, I think his gonna do a frontwheelie! lets get the crowd away from here immedietly so nobody gets hurt on the splittered forkparts"

bara en bild jag fick i huvudet :wiggle
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Ett par skydd så skulle han nog varit ute o hojat direkt efter, men det är ju upp till honom.

Rolig bild för övrigt.

Tror inte att skinnställ skulle räddat han från att bryta armen o skrapsår hade han inte på ansiktet heller.
 

Trasan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
...
Coolt, har är rätt ensam om att sätta det där tricket! En del har lyckats men inte många!
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Ni som klagar på hans "skinnställ" kan ju lägga av. Han utsätter ingen annan för faror, och det är ju det viktigaste. Sen om han själv får lida är ju hans ensak.

Ni som kör med skyddsutrustning är ju inte bättre om ni utsätter andra för faror.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top