BEtyg på mina 2 filmer??

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Ok jag kanske var lite taskig alla måste börja nånstans, men när man ha sett tre sekunder in i filmen hur finner du resten roligt:va

Det är som om nån drar ett dåligt skämt om och om och om igen eller testa läs detta:

En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....

vad har en grek med en kines att göra?

och hur påverkar det mjällpopulationen med hjälmbärandet? om det inte är så att vad du egentligen menar är att i dessa länder bär man inte hjälm i samma utsträckning som i sverige och därmed slipper en majoritet av mc-förare mjäll eller risk för uppkomsten av mjäll?
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Ursäkta är inte så insatt i mjällförfarandet, men vad fan dillar du om egentligen:va

Har du käkat skivling ?
 

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Film ett: orkade se cirka 10 sek. Det hade inte med filmen att göra utan musiken såklart..

Film två: Frän Folka! Nått sånt hade jag kanske kunnat göra med min 1303s.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
"girl" har lingonveckan I tells ya! Hon men fler i tråden är bara bittra över att någon kör i t-shirt och måste hugga lite.

Bakhjulsåkning över en bro i kvällssol i t-shirt är finemang! får mig att längta tills nästa sommar! Det är mycket tekniska trick nu för tiden men alldeles för lite finåka. Sköna långa wheelies i bra väder kan man inte bli trött på! :)

Vad är det för äckligt linne du har på dig?

Det är ett "Jakobsbergslinne":D
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

Dominator-Rocks

Guest
Eller så är det bara ill riktigt ofränt att åka på bakhjulet hela tiden. Tror fan Stunt är stor i USA där de bara har en massa raksträckor.

Men du verkar hängt mycket vid korvmojjen eftersom du är så duktigt på just bakhjulet :tungan Om man åker motard så brukar det första man vill att lära sig (slide in) i en kurva.. Men de flesta som åker motard har nog missuppfattat bruket av denna hoj då alla lägger ut filmer på 5-10min med enbart bakhjuls åkning vilket inte är kul att kolla på i mer än 30sek haha :)

///Micke

:skrattaåt

Vem är du att bestämma hur man skall framföra sin knarr vad man skall lära sig först osv :rofl

Man får väll köra hur f**n man vill, Vill man uiila så gör man det....

Jag har uiiilat en jävla massa men aldrig i innerstan. (Nån gång har det väll hänt :rodnar)

Man måste inte vara korvkiosk poser för att man är duktig på att uiila :fakta
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
:skrattaåt

Vem är du att bestämma hur man skall framföra sin knarr vad man skall lära sig först osv :rofl

Man får väll köra hur f**n man vill, Vill man uiila så gör man det....

Jag har uiiilat en jävla massa men aldrig i innerstan. (Nån gång har det väll hänt :rodnar)

Man måste inte vara korvkiosk poser för att man är duktig på att uiila :fakta


Skrev juh iofs inte att det va ett tvång utan "det första man BRUKAR VILLJA lära sig"

Alla får väl köra som dom vill håller fullt och hållet med, Men det är juh tråkigt att kolla på video klipp som bara är bakhjulsåka i 10min ELLR HUR :va

Jaga själv föredrar bana finns inget roligare, men smaken är juh som bekant, som framstjärten DELAD HAHAHA :)


///Micke
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top