Best looking Grid Girls

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Hur pigg är man som gammal?

Sen så skrev du att du tyckte det mest var genant, jag förstår vad du syftar på och sympatiserar med synsättet, men samtidigt inser jag att det är jag som är av minoritet och väljer att uttrycka mig försiktigt om så behövs.

Men, gammal är du fortfarande...

Det förstod du uppenbarligen inte alls. Om jag är gammal så vet då hut och se till att visa tillbörlig respekt. Flabben.
 

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Ort
Lund
Hoj
KTM RC8R 2009
Detta är ett initiativ jag definitivt kan stödja! Så länge motorsport fortsätter att generera enorma mängder pengar så är det nog relativt fredat från feministiska härjningar - publiken sätter i slutändan, som bekant, agendan. Ångesten vore total dagen då en snubbe i hotpants springer fram och håller paraplyet över Rossi!
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Detta är ett initiativ jag definitivt kan stödja! Så länge motorsport fortsätter att generera enorma mängder pengar så är det nog relativt fredat från feministiska härjningar - publiken sätter i slutändan, som bekant, agendan. Ångesten vore total dagen då en snubbe i hotpants springer fram och håller paraplyet över Rossi!

Det ironiska är också att feministerna beklagar sig över halvnakna brudar såsom här, för att sedan springa topless på Pridefestivalen och hurra. "Nu är vi fria från männens makt!"

Jag har inget emot Pridefestivalen, eller bi, homo, bara hycklare.
 

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Va nere på STCC i Falkenberg igår. Fann 2 gridgirls.. Och inte ens lite dekolletage..
Inte undra på att racing i Sverige går under!
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
Att ha Grid Girls är ju ett sätt att göra könsfördelningen mer neutral i motorsport! :fakta
Finns garanterat inte en man som klagar på mer kvinnor i motorsporten:)

Förstår hon inte det kan fröken Feminist krypa tillbaka in i den håriga armhåla hon kom ifrån:crash:tummenupp
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jag bara råkade snubbla (.........ooops) över en "hyfsat" snygg paddock-girl

Var det värt att bumpa tråden för den ?? Ingen aning !!! - Men gör det ändå.

260cd32a5be49a5d165fcf55130e75bc.jpg
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Vilka puffror...:kär
Fan att man inte blev en Rossi....

Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va
 

Smagatusk

Guest
Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va

Lucy Crutchlow är nog snyggast i hela England men det säger inte så mycket egentligen, och i sammanhanget är hon asful.
 

J.Lunkan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2013
Ort
Solna
Hoj
KTM 1290GT-19
Men det är väl bra..de är ju bara människor de också..fast man kanske inte kan tro det. Återstår att se hur länge detta kommer fortsätta inom motorsport och kampsport, innan det också blir en diskremineringsfråga..


Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top