Begåvad skylt:)

Dirtyjove

Firefighter
Gick med
18 Sep 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Firefighterblade 919RR -97
På tal om inget..

Bara obehörig trafik varnas!! :yoparty

Vid ågelsjön, utanför Norrköping
 

Bifogat

  • Smart skylt.jpg
    Smart skylt.jpg
    74.5 KB · Visningar: 1,574

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Såg förövrigt en kul skyltkombination här om dagen (hade ingen kamera med mig). Det var en sån där "Varning för halt väglag" skylt (med en sladdande bil), med tilläggsskylten "Vid frosthalka".

No shit sherlock? Det är alltså halt på det vägavsnittet när det råder frosthalka och är is på vägen?

Ibland undrar man.... :va
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Macke skrev:
Såg förövrigt en kul skyltkombination här om dagen (hade ingen kamera med mig). Det var en sån där "Varning för halt väglag" skylt (med en sladdande bil), med tilläggsskylten "Vid frosthalka".

No shit sherlock? Det är alltså halt på det vägavsnittet när det råder frosthalka och är is på vägen?
Ibland undrar man.... :va
Sluta undra.. I dagens Sverige kan man inte var nog tydlig!
Speciellt när i dagens skola 1 av 6 går ut som funktionell analfabet...
(kriterium: Når inte läs& skriv motsv åk6!)
 

Paroxyst

beLIEve
Gick med
20 Oct 2004
Ort
Latitude N60'06,31" Longitude E19'56,79"
Hoj
Kawasaki
heggeli skrev:
Du är inte ensam. Vad är det roliga. :confused:

Nu har jag inte påstått att det ska vara roligt. Det får någon som påstått det svara för, men jag kan säga så mycket att det är inte universiell humor. Kan vara roligt för en selektiv grupp människor. De som spelar CounterStrike (onlinespel med dator och internet) borde veta vad som "kan vara roligt". :tomten
 

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Ort
Landvetter
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Macke skrev:
Såg förövrigt en kul skyltkombination här om dagen (hade ingen kamera med mig). Det var en sån där "Varning för halt väglag" skylt (med en sladdande bil), med tilläggsskylten "Vid frosthalka".

No shit sherlock? Det är alltså halt på det vägavsnittet när det råder frosthalka och är is på vägen?

Ibland undrar man.... :va
Vägen mellan landvetter och Partille står det "Varning, halka vid lerspill"
Någon som känner till nån väg där det inte är halt vid lerspill?
 

sandstream

Guest
heggeli skrev:
Ehh, mitt problem är att jag inte fattar vad wOOt står för överhuvud taget. :rodnar
Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t".

"w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement."I defeated the dark sorcerer! Woot!"

"woot! i r teh flagmastar!" (Think Tribes)

"Woot, I pwnzed this dude's boxen!'
 

rikard1979

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2005
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha mt-09 2017
sandstream skrev:
Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t".

"w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement."I defeated the dark sorcerer! Woot!"

"woot! i r teh flagmastar!" (Think Tribes)

"Woot, I pwnzed this dude's boxen!'

Vad meningslöst! :confused:
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top