Banor runt Karlskrona/Blekinge?

Ladiesman217

Ny medlem
Gick med
30 May 2019
Ort
Spånga
Hoj
2006, Kawasaki, ER-6N
Flyttar till Karlskrona snart och har just upptäckt KNIX. Jag körde varje måndag i Uppsala (Rörken) men iom flytten hoppas jag att jag kan fortsätta där med något liknande.

SMC Blekinge hälsade att KNIX inte existerar i Blekinge tyvärr. Jag har bara gathoj så hoppas någon annan bana ordnar dagar för vanliga mc i närheten?
 

Göran Ols

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2017
Ort
Vitaby
Hoj
2007 Yamaha fjr 1300 + cbr600rr 2008
Flyttar till Karlskrona snart och har just upptäckt KNIX. Jag körde varje måndag i Uppsala (Rörken) men iom flytten hoppas jag att jag kan fortsätta där med något liknande.

SMC Blekinge hälsade att KNIX inte existerar i Blekinge tyvärr. Jag har bara gathoj så hoppas någon annan bana ordnar dagar för vanliga mc i närheten?
Sms Skåne har på olika platser, hör med dem. Hälsn. Göran
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har inte Kalmar knix ibland?
Annars borde det finnas några i Skåne som sagt. Sedan finns ju Knutstorp. :tummenupp
 

Ladiesman217

Ny medlem
Gick med
30 May 2019
Ort
Spånga
Hoj
2006, Kawasaki, ER-6N
Har inte Kalmar knix ibland?
Annars borde det finnas några i Skåne som sagt. Sedan finns ju Knutstorp. :tummenupp
Tack
Alla event i Skåne ligger rejält långt bort så det verkar inte aktuellt.
Kalmar är görbart men dom är lite långsamma på att uppdatera och inte lika aktiva på nätet så vet faktiskt inte hur man får reda på om något anordnas där.

Verkar generellt som att det saknas unga i SVMC som uppdaterar saker på internet.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tack
Alla event i Skåne ligger rejält långt bort så det verkar inte aktuellt.
Kalmar är görbart men dom är lite långsamma på att uppdatera och inte lika aktiva på nätet så vet faktiskt inte hur man får reda på om något anordnas där.

Verkar generellt som att det saknas unga i SVMC som uppdaterar saker på internet.
Jo, det är lite långt till Skåne, brukar vara bli en eller två resor till Knutstorp ring för mig från Enköping.
Såhär års kan det nog vara svårt att lägga ut, bokningarna hos banägare och sånt, samtidigt som pussel med funktionärer och handledare ska läggas. Det kommer ut snart nog ändå.
Och SMC är ju en förening, bara att börja engagera dig för att göra de förbättringarna du vill se. :hihi
 

victuhh

Sporthojsnörd
Gick med
4 Mar 2015
Ort
Kalmar
Hoj
VFR 800 07 // DRZ 400S
Kalmar är görbart men dom är lite långsamma på att uppdatera och inte lika aktiva på nätet så vet faktiskt inte hur man får reda på om något anordnas där.
Knappt en annan vet som även bor i länet. Mailas det så blir man utan svar, dåligt med information och klent med aktiviteter. Blekinge verkar vara ett driftigt gäng ändå. Skoj!

SMC Kalmar län kan du följa på facebook, där borde information hamna. Borde.
 

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Kolla med bmw-klubben om du får hänga med


Läste inte så noga men verkar vara arrangerat av bmw-klubben men smc verkar vara med också.

Kan vara värt att kolla upp men verkar vara ett engångstillfälle så inte något regelbundet.
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top