Bankörningar i södra sverige under juli & Augusti

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
3x 15 minuter med massor av krascher......


det e la knappast banans fel att folk inte kan hålla sig på hjulen eller:va många verkar köra över sin förmåga och då är det inte så konstigt att ngn klotar då å då, det var iaf knökfullt i onsdags:tummenupp

Mest vurpor brukar det vara i gatgruppen, alltid någon som brukar borra ner sin nya fina Retta i bollhavet.


tror nog att det var ni rr förrare som höll uppe kraschstatistiken i onsdags:D
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
det e la knappast banans fel att folk inte kan hålla sig på hjulen eller:va många verkar köra över sin förmåga och då är det inte så konstigt att ngn klotar då å då, det var iaf knökfullt i onsdags:tummenupp




tror nog att det var ni rr förrare som höll uppe kraschstatistiken i onsdags:D

Nej, det är inte banans fel, men man ska ha det i åtanke när man väljer sina körningar att man kanske bara får köra väldigt kort tid. Sen finns det en del sätt att undvika problemet som var i onsdags, men det ska jag ta upp med arrangören istället.
 

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
R1 06 & R6 00
Nej, det är inte banans fel, men man ska ha det i åtanke när man väljer sina körningar att man kanske bara får köra väldigt kort tid. Sen finns det en del sätt att undvika problemet som var i onsdags, men det ska jag ta upp med arrangören istället.


Jag körde på Anderstorp i Söndags. Där kan vi snacka om valuta för pengarna!
Det var konditionen som var den begränsande faktorn.

Har ni planerat fler körningar på Anderstorp efter den 4/8? Kvällskörningar?

/Joakim
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nej, det är inte banans fel, men man ska ha det i åtanke när man väljer sina körningar att man kanske bara får köra väldigt kort tid. Sen finns det en del sätt att undvika problemet som var i onsdags, men det ska jag ta upp med arrangören istället.


skulle kommit när du/ni hade arrenderat banan sist men tyvärr så fick jag inte ihop tiden (jobb samt tre barn) men hoppas att du/ni tänker om och arrangerar nästa år också då lovar jag att komma:tummenupp förstår självklart om du/ni inte är så sugna med tanke på att folk inte orkar/kan masa sig "hit", tvingas att betala ur egen ficka för att täcka upp kostnader är aldrig kul, jag å en kompis har åsså haft lite tankar om att arrendera falken för lite körning men vi har tänkt om, vi trodde att det skulle vara riskfritt men tydligen så är det inte det:huvet
 
Last edited:

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Några Falkenbergare som drar till Anderstorp 4/8? Själv är jag anmäld så om någon inte vill dra upp flera kärror för enstaka hojar så PMa för samåkning, eller PMa mig om ni har plats.
 
Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Finns det några körningar i norra Sverige? Mig veterligen finns det bara banor i södra delen av landet :tungan :D
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22

Nej, det är inte banans fel, men man ska ha det i åtanke när man väljer sina körningar att man kanske bara får köra väldigt kort tid. Sen finns det en del sätt att undvika problemet som var i onsdags, men det ska jag ta upp med arrangören istället.

Som körningen 13/4 på torpet....den fick avslutas lite tidigare p g a alla krascher...:rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top