Bandagar 2014 med Actionpics

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
haha.. du vet aldrig med mej pucken det borde du lärt dig ;)
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Åk till närmaste tygaffär, välj nåt kul och fult - Khekk
Åk till Biltema och köp limspray - Khekk
Åk hem och spraya och klistra - Khekk

Klart :)

Jag tror inte heller att Lillen vågar :7peta

//Nitrous

Marcus : om du inte är snäll så klär jag in din hoj i grön plysch kvällen innan premiären på Mantorp :)
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Tyvärr ja köpte de sista blå
Så du får rosa å grönt ;)
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jag lovar att göra det för din skull om du tar och anmäler dig till nåt först :7peta :crash
Tillbaka till framtiden v9 2014, blir det bra att börja med så hinner du med sportlov med ungarna innan vi går vidare?

//Nitrous

Anmälningarna kommer att komma :yoparty Håller på att styra lite slovakia ring först när det är rott i hamn så blir det att se över schemat för resterande bandagar/tävlingar :banana

Hade tänkt dubbelhelg på Gotland men verkar som det krockar med Slovakia :(
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Anmälningarna kommer att komma :yoparty Håller på att styra lite slovakia ring först när det är rott i hamn så blir det att se över schemat för resterande bandagar/tävlingar :banana

Hade tänkt dubbelhelg på Gotland men verkar som det krockar med Slovakia :(

Slovakia ring? Eller vad ska du köra som är maj/juni, Lausitz?
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Dubbel kollade nu och vi drar till Slovakia ring den 17 April och det tar väl 1 vecka allt som allt åter igen 24 April

Lasta av skruva/laga stressmeka lasta i för att vara på Anderstorp den 26 och ta fredagsträningen innan racepremiär 27-28 April

Hem skruva/plasta/laga åka o jobba så man har råd att köra. = Mantorp skiter sig.
1 Juni SO på Åsen = Tävla och den helgen på Gotland skiter sig.


Så som race kalendern för detta år ser ut så kommer det antagligen bli Gelleråsen 10-11 Juli och sedan avslutningen på Mantorp Park 30-31 Augusti dom andra dagarna krockar ligger för nära inpå tävling!!

Ska inte du ta o damma av licensen och ge dig in i leken igen?
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Om någon har extra fälgar att sälja till en r6 så får ni gärna fixa en bandagar i vinter
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Dubbel kollade nu och vi drar till Slovakia ring den 17 April och det tar väl 1 vecka allt som allt åter igen 24 April

Lasta av skruva/laga stressmeka lasta i för att vara på Anderstorp den 26 och ta fredagsträningen innan racepremiär 27-28 April

Hem skruva/plasta/laga åka o jobba så man har råd att köra. = Mantorp skiter sig.
1 Juni SO på Åsen = Tävla och den helgen på Gotland skiter sig.


Så som race kalendern för detta år ser ut så kommer det antagligen bli Gelleråsen 10-11 Juli och sedan avslutningen på Mantorp Park 30-31 Augusti dom andra dagarna krockar ligger för nära inpå tävling!!

Ska inte du ta o damma av licensen och ge dig in i leken igen?

Vad vore en bal på slottet..... ja ungefär så är det om du överväger att köra SO 1-dgrs 1Juni eller vara på Gotland Ring :rolleyes:
Åka karusell på Axels Tivolli eller åka Balder på Liseberg :tungan

Då ses vi på Gelleråsen i Juli och Mantorp i Aug :tummenupp

Licensen finns där, kanske bli nåt SBK race i sommar. I år blev det bara ERF-stafetten på Bikeweek men det gick ju bra, vi vann :)

//Nitrous
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Marcus fixa natt race på Mantorp, ja fixar najsiga lyse till hojen :)
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Marcus du måste fixa ap dagar på vintern med iskörning abstinensen är grymmm
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hmm satt o kika på erbjudandet på mängd rabbaten:) ska te Almeria den 29 dec sen efter det blir de Slovakien ring som sandfållan:tummenupp jag brukar va lite snabb i svängarna o boka upp mig:tungan lite för snabb:huvet satt nyss o tänkte dra iväg ett mail o boka upp mig på alla bandagarna förutom en Gotland helg:D problemet e ju att jag kom på att jag har barn:D men om man skulle boka upp sig o betala va händer om man tex inte kan åka på nån av tillfällena? och ang mängdrabbaten vad innebär den? du får gärna pm:a mig om just rabbaten:tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hmm satt o kika på erbjudandet på mängd rabbaten:) ska te Almeria den 29 dec sen efter det blir de Slovakien ring som sandfållan:tummenupp jag brukar va lite snabb i svängarna o boka upp mig:tungan lite för snabb:huvet satt nyss o tänkte dra iväg ett mail o boka upp mig på alla bandagarna förutom en Gotland helg:D problemet e ju att jag kom på att jag har barn:D men om man skulle boka upp sig o betala va händer om man tex inte kan åka på nån av tillfällena? och ang mängdrabbaten vad innebär den? du får gärna pm:a mig om just rabbaten:tummenupp

Hej hej,

Meningen är såklart att du inte ska förlora på det oavsett, bara tjäna på att vara tidig och får man sen förhinder så ska man enkelt kunna lösa det. Jag skriver ihop ett PM till dig imorgon bitti och förklarar, enklast så.

//Nitrous
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top