Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Får hålla med, bra ordning och snyggt arrat. :)

Bara få ordning på hojen så jag kan börja köra snabbt med.......gick sådär igår.
 

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
By
Hoj
Gixxer
Ja krya på dig. Hoppas du får komma hem snart!

Jodå jag är hemma nu med en blodutgjutelse på ryggen stor som en vatten ballong, lätt hjärnskakning och allmänt öm i kroppen. Men så fort man känner sig lite piggare så får man skruva ihop hojen och ge sig på`t igen :).
Det var ingen som såg hur det gick till? Jag kände bara att det börja släppa i bak sen var jag passagerare.
 

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
Jäkligt kul och bra arrangerad dag med trevligt folk! Har fortfarande träningsvärk :)
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Ja krya på dig. Hoppas du får komma hem snart!

Jodå jag är hemma nu med en blodutgjutelse på ryggen stor som en vatten ballong, lätt hjärnskakning och allmänt öm i kroppen. Men så fort man känner sig lite piggare så får man skruva ihop hojen och ge sig på`t igen :).
Det var ingen som såg hur det gick till? Jag kände bara att det börja släppa i bak sen var jag passagerare.

Lät inge vidare hörde med sjukvårdarna att du fått "påsen på ryggen". Lät ju inte jätteskönt. Bra att du är hemma iaf. Hojen klarade sig ju rätt bra med tanke på...

Att dömma av spåren i asfalten så släppte det bak sen förmodar jag att det greppade till och highsidern var orsaken till vurpan? Såg ej själva vurpan, men kan tänka mig att hojen "kickade till" ordentligt när den kastade av dig?

Krya på dig!

MVH /Micke Andersson

Till alla: Kul att ni verkar ha gillat dagen. Då kör vi vidare på samma linje vid nästa dag..
 

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
By
Hoj
Gixxer
Lät inge vidare hörde med sjukvårdarna att du fått "påsen på ryggen". Lät ju inte jätteskönt. Bra att du är hemma iaf. Hojen klarade sig ju rätt bra med tanke på...

Att dömma av spåren i asfalten så släppte det bak sen förmodar jag att det greppade till och highsidern var orsaken till vurpan? Såg ej själva vurpan, men kan tänka mig att hojen "kickade till" ordentligt när den kastade av dig?

Krya på dig!

MVH /Micke Andersson

Till alla: Kul att ni verkar ha gillat dagen. Då kör vi vidare på samma linje vid nästa dag..

Ja den bet ifrån rätt bra :). Men men, shit happens, är bara att vila nu ett tag o sen ta nya tag. Hojen klarade sig ju rätt bra så det är ju bara att skruva ihop den o köpa lite ny plast :).
 

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Vasa/Gbg
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
ingen som har bilder på licens gruppen röd vit svart r6 nr7
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Körde i snabb grupp, de stod ju en-två tjejer i kurvan innan långa rakan och fotade ett helt pass juh :) höll på å highsida bara för jag la ner hojen så mkt inför kameran :3freak

Stod själv med undantag för ett pass då jag fick sällskap av en lång, skallig farbror.
När han får veta att du tycker han ser ut som en tjej finns det nog inga bilder på dig längre, men det kan ju hända att jag har ett gäng. Ska se efter när jag får tillfälle.
 

P.Björk

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Skälby
Hoj
ZX9R -98 8200mil

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Sir:C
Per Björk jag hade min väska i er box under dagen. Var det din Polare som körde KTM? Han hade en app som han loggade tider m.m. med men jag kommer inte ihåg vilken App. Tänkte att du kanske visste?

/Per


Fråga Pitbull 2 inlägg ovanför..han som körde R6..hans kompis som körde ktm
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top